Gjest catiki21 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Nå har jeg begynt å tenke på de elste i familien min. Jeg tenkte å ikke kjøpe noen ting til de. De har jo absolutt alt. Men så tenkte jeg. Hva om å gi min bestefar en lapp/kort der jeg skriver at han kan si ifra til meg når han vil ha 2 eplekaker av meg? Han elsker de eplekakene jeg lager! Hadde ikke det vært noe til min bestefar(morfar)? 0 Siter
Gjest lur idè Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Kjempelurt Ett år ga vi mamma og pappa et fargekart, pensel og et hjemmelaget gavekort om at når de har bestemt seg for farge, så kom vi for å male stua demmes (jeg visste at de hadde planer om å male). De blei kjempeglade for den gaven . 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Lag det som et klippekort - ett klipp = en eplekake. ) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Kjempelurt Ett år ga vi mamma og pappa et fargekart, pensel og et hjemmelaget gavekort om at når de har bestemt seg for farge, så kom vi for å male stua demmes (jeg visste at de hadde planer om å male). De blei kjempeglade for den gaven . det var også en lur ide du ga dine foreldre. Alltid kjekt med praktiske julegaver! I år så har jeg begynt på en ny trend! Lager for det meste alle julegavene eller så lager jeg til sånne gaver med å si hva de kan få. Blir morro å se ansiktet på min morfar når han åpner gaven fra meg:o), blir som i år og alle andre år at han feirer jula "hjemme" hos oss. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Lag det som et klippekort - ett klipp = en eplekake. ) Det kan jeg gjøre. Det var lurt å lage et klippekort. Hvis jeg ikke lager det som ett klippekort får han 2 gavekort av meg på eplekake! Kommer opp mange gave ideer når jeg tenker:o) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Lag det som et klippekort - ett klipp = en eplekake. ) Hvordan papp, eller hva er best å lage av til klippekort? Føler meg så kreativ nå! Sparer jeg litt penger også siden jeg er student! Tilegg til at det er en sikkelig bra gave! 0 Siter
Gjest del to Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx takk for forslaget! Men det passer bedre til noen andre i familien enn han! Har tenkt på det til forslaget til noen, ganske kjekt sånne ting! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.