Gå til innhold

Julegaver voksne, del 2!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Nå har jeg begynt å tenke på de elste i familien min. Jeg tenkte å ikke kjøpe noen ting til de. De har jo absolutt alt. Men så tenkte jeg. Hva om å gi min bestefar en lapp/kort der jeg skriver at han kan si ifra til meg når han vil ha 2 eplekaker av meg? Han elsker de eplekakene jeg lager! Hadde ikke det vært noe til min bestefar(morfar)?

Gjest lur idè
Skrevet

Kjempelurt :)

Ett år ga vi mamma og pappa et fargekart, pensel og et hjemmelaget gavekort om at når de har bestemt seg for farge, så kom vi for å male stua demmes (jeg visste at de hadde planer om å male).

De blei kjempeglade for den gaven :).

Skrevet

Lag det som et klippekort - ett klipp = en eplekake. :o)

Gjest catiki21
Skrevet

Kjempelurt :)

Ett år ga vi mamma og pappa et fargekart, pensel og et hjemmelaget gavekort om at når de har bestemt seg for farge, så kom vi for å male stua demmes (jeg visste at de hadde planer om å male).

De blei kjempeglade for den gaven :).

det var også en lur ide du ga dine foreldre. Alltid kjekt med praktiske julegaver! I år så har jeg begynt på en ny trend! Lager for det meste alle julegavene eller så lager jeg til sånne gaver med å si hva de kan få. Blir morro å se ansiktet på min morfar når han åpner gaven fra meg:o), blir som i år og alle andre år at han feirer jula "hjemme" hos oss.

Gjest catiki21
Skrevet

Det kan jeg gjøre. Det var lurt å lage et klippekort. Hvis jeg ikke lager det som ett klippekort får han 2 gavekort av meg på eplekake! Kommer opp mange gave ideer når jeg tenker:o)

Gjest catiki21
Skrevet

Hvordan papp, eller hva er best å lage av til klippekort? Føler meg så kreativ nå! Sparer jeg litt penger også siden jeg er student! Tilegg til at det er en sikkelig bra gave!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...