Gjest Haifa Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hvilken butikk selger slik deig? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Selges det ikke kransekake deig i de fleste matvare butikker da? I hvertfal de med litt utvalg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Det heter ikke kransekakedeig, men kransekakemasse og de aller fleste dagligvarer har den. Den ligger ved bakevarene og ser ut som en svær pølse. 0 Siter
Gjest Haifa Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Det heter ikke kransekakedeig, men kransekakemasse og de aller fleste dagligvarer har den. Den ligger ved bakevarene og ser ut som en svær pølse. Å, har sett etter en boks, jeg. Takker, skal sjekke neste gang 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Tror rema 1000 har den billigste. 500 g til 25 kr. Andre steder er det rundt 47 kr? Den hos rema er helt fin 0 Siter
Zarine Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Eg foretrekker Rema1000 sin. Den er mykje billigare enn til dømes "Odense" (?)kransekakemassen som mange andre butikkar fører, og den er heilt grei å bake med, og smaker bra. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Eg foretrekker Rema1000 sin. Den er mykje billigare enn til dømes "Odense" (?)kransekakemassen som mange andre butikkar fører, og den er heilt grei å bake med, og smaker bra. Yes Har just stekt et par brett og de ble gode. Det trenger ikke være det dyreste bestandig nei. Min sønn går nå å "stjeler" fra brettet. Bare koselig det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.