Gå til innhold

Hvorfor flytter folk fra Holmlia senter?

Anbefalte innlegg

jeia1365380317
Skrevet

Jeg er klar over Torshov. Men det flytter seg etter som politiet jobber også.

Gjengene inneholder også norske, mange baltiske, kinesere og afrikanere. De har hver sine "roller". Noen har narko, andre pirattaxier osv.

Khat-smuglere og selgere er f eks av alle nasjonaliteter.

hva med dette som skjer på løkka da ?

Det synes jeg er helt forkastelig !

At horekunder spør BARN om det er "her det kan fååes massarsje" ?

helt på tryne !

Hvorfor er det så vansklelig å få stoppa denne virksomheten?

Jeg mener det jeg, at har man begått kriminalitet i norge mens man venter på oppholdstilatels, rett UT!!!

Hva synes dere ?

Skrevet

hva med dette som skjer på løkka da ?

Det synes jeg er helt forkastelig !

At horekunder spør BARN om det er "her det kan fååes massarsje" ?

helt på tryne !

Hvorfor er det så vansklelig å få stoppa denne virksomheten?

Jeg mener det jeg, at har man begått kriminalitet i norge mens man venter på oppholdstilatels, rett UT!!!

Hva synes dere ?

Det er menneskerettigheter.

Asylsøkere har krav på beskyttelse, men ikke borgerne i landet de kommer til.

Krekar har rettigheter, men vi har ikke rett til å beskytte oss mot terrorister. Kurderne har ikke rett til å stille han for retten. 40 personer er i landet vårt og er ettersøkt for drap. De går rundt i frihet på gata.

jeia1365380317
Skrevet

Det er menneskerettigheter.

Asylsøkere har krav på beskyttelse, men ikke borgerne i landet de kommer til.

Krekar har rettigheter, men vi har ikke rett til å beskytte oss mot terrorister. Kurderne har ikke rett til å stille han for retten. 40 personer er i landet vårt og er ettersøkt for drap. De går rundt i frihet på gata.

rister på hodet!!

Skrevet

rister på hodet!!

Politiet river seg i håret, mens politikerne unngår å se eller høre.

Skrevet

Jeg bor i et lignende område, så jeg vet litt om problemstillingen, jeg også. Og jeg kjenner folk som bor på Holmlia.

Jeg kjenner personlig 5 ulike familier med norske aner, som har bodd der. De flyttet alle inn når det var forholdsvis nytt.

Og de har alle flyttet ut, ene og alene pga ulike konflikter og bråk knyttet til det "flerkulturelle miljøet" der.

Så det er klart at dette skaper ulike problemer for mange.

Men det er helt sikkert de som trives der også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...