Gå til innhold

Snakker du til kjendiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei det gjør jeg aldri, men det har vært noen ganger at jeg har vært på nippet til å hilse fordi jeg tror jeg kjenner de... men ellers regner jeg de som helt vandelige mennesker som skal får lov å være i fred.

Det er alltid noen som tror at kjendiser er noen helt spesielle mennesker.

De er vel som deg og meg tenker jeg.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

4

• amber sun

2

• kaffepiken

2

• ylvali1365381015

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det kunne ikke falle meg inn. I stedet later jeg som om jeg ikke har sett dem :o)

Skrevet

Jeg prater med dem dersom jeg har møtt dem i en eller annen sammenheng tidligere, eller befinner meg i samme rom som dem og det føles naturlig.

Jeg kjenner et par stykker som er såkalte "A-kjendiser", men jeg tenker ikke over det når jeg prater med dem. Da er de som alle andre.

Skrevet

Jeg pratet med Frode Alnæs i går, da han var på vei inn i Olavshallen. Hadde jeg ikke gjort det, ville det virket direkte uhøflig, og det vil man jo ikke være :) Vi skulle inn samme døra likevel...

Skrevet

Jeg pratet med Frode Alnæs i går, da han var på vei inn i Olavshallen. Hadde jeg ikke gjort det, ville det virket direkte uhøflig, og det vil man jo ikke være :) Vi skulle inn samme døra likevel...

Men det blir jo noe helt annet enn å gå bort til ham på gata og si "er du Frode Alnæs?" :o)

Skrevet

Men det blir jo noe helt annet enn å gå bort til ham på gata og si "er du Frode Alnæs?" :o)

Ja, selvsagt. Ungene ville løpe bort til han og be om autografen da vi så han på avstand, men da vi likevel skulle gå inn samme døra, ble det til at vi småpratet litt. Han måtte nemlig på med brillene for å se tallene når han slo inn låskoden, og det tok sin tid :)

Skrevet

Ja, selvsagt. Ungene ville løpe bort til han og be om autografen da vi så han på avstand, men da vi likevel skulle gå inn samme døra, ble det til at vi småpratet litt. Han måtte nemlig på med brillene for å se tallene når han slo inn låskoden, og det tok sin tid :)

Frode Alnæs er koselig. Jeg vekslet noen ord med han for mange år siden, ute på by'n. Men jeg går vanligvis ikke bort til kjendiser, nei.

Gjest Flystripa
Skrevet

Nei, ikke uten videre. Men mange kjendiser hilser på MEG *hehe*

Skrevet

Jeg _må_ snakke med kjendiser på grunn av jobben min, men jeg blir liksom ikke helt vant til det. Jeg synes liksom jeg må anstrenge meg for å late som de er heeelt vanlige så jeg ikke skal virke som en sånn som du skriver om. En sånn som kaster seg over kjendiser og som sikkert ofte irriterer vettet av dem.

Jeg er fæl til å hilse på kjendiser jeg overhodet ikke kjenner, da. Jeg ser et ansikt jeg kjenner igjen, lurer litt på hvor jeg har vedkommende fra, kommer ikke på det og hilser for sikkerhets skyld. Jaja:-)

ylvali1365381015
Skrevet

Frode Alnæs er koselig. Jeg vekslet noen ord med han for mange år siden, ute på by'n. Men jeg går vanligvis ikke bort til kjendiser, nei.

Og Tommy Steine er en pompøs drittsekk med kunstig høyt selvbilde!

Sniker i køen, albuer seg fram til bardisken og prøver seg med:"Vet du ikke hvem jeg er eller?" :-P

Stod bak ham i inngangskø og barkø på et utested i Trondheim, og ja, jeg snakket til ham. Men ikke på en hyggelig og anerkjennende måte, kan du si...

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, men jeg har hilst på noen med en feiltagelse.

For å forklare nærmere: Jeg har sagt hei til folk i forbifarten fordi jeg har trodd at det var noen jeg kjente. Etterpå har det gått opp for meg at det ikke var noen fra jobben, men en tv-kjendis.

Skrevet

Han virker trivelig han ja! Har såvidt vekslet noen ord med ham før en gang også.

Gjest tippsiii
Skrevet

Og Tommy Steine er en pompøs drittsekk med kunstig høyt selvbilde!

Sniker i køen, albuer seg fram til bardisken og prøver seg med:"Vet du ikke hvem jeg er eller?" :-P

Stod bak ham i inngangskø og barkø på et utested i Trondheim, og ja, jeg snakket til ham. Men ikke på en hyggelig og anerkjennende måte, kan du si...

Hehe, hva sa du for noe til ham?

Har ikke sansen for ham jeg heller. Har hørt endel stygge rykter de siste årene, og han virker temmelig blærete ;)

ylvali1365381015
Skrevet

Hehe, hva sa du for noe til ham?

Har ikke sansen for ham jeg heller. Har hørt endel stygge rykter de siste årene, og han virker temmelig blærete ;)

Jeg ble oppfordret til å snakke ham til rette av den feige dama som sto foran meg i køen. Hun hadde visstnok blitt dyttet unna vei, og var harmdirrende, men taus overfor rette vedkommende.

Jeg husker ikke ordrett hva jeg sa, men jeg er ikke ordknapp når jeg blir provosert- langt mindre i beruset tilstand... ;-P

Jeg husker at jeg klappet ham på skuldra, og fikk ham til å snu seg. Og jeg husker at jeg var mektig provosert, og at det lot skinne igjennom, for å si det slik... ;-)

Dørvaktene på utestedet hadde ham langt oppi, jeg sto bak ham på vei inn i lokalet, og gremtes over de patetiske triksene han trodde de bet på... ;-P

Heldigvis var oppblåste c-kjendiser underlagt de samme regler som andre gjester, og han måtte finne sin plass i den gemene hop på vei inn... ;-D

Skrevet

Nei, jeg gjør heller motsatt. Prøver krampaktig å ikke vise at jeg har kjent dem igjen, så jeg blir helt rar. :P

Mee too ;-)

Gjest girl with no name
Skrevet

Hvis det faller seg naturlig å snakke til dem der og da. Men ikke FORDI de er kjendis, men fordi jeg ville snakket til hvilket som helst menneske akkurat da i akkurat den situasjonen.

Skrevet

Da jeg satte meg på en benk i Reykjavik da jeg bodde der og plutselig oppdaget at jeg satt "rygg-mot-rygg" med Erik Bye ble jeg faktisk så overrasket at det falt ut av meg: " Men er det ikke er Erik Bye da, hva gjør du her?" *ler*

Han tok det pent og jeg pratet med han en stund. Veldig trivelig kar. Han var akkurat da veldig opprørt over at noen fylliker han hadde sittet og pratet med hadde blitt hentet av politiet mens han satt der.

Ellers lar jeg kjendiser være i fred om jeg ser dem om jeg ikke har en grunn til å prate med dem, bortsett fra en kar jeg sa hei til en gang, da vi møttes på en øde gate, rett og slett fordi jeg trodde det var noen jeg kjente privat og kom ikke på før etterpå at det var en av kara i "The Julekalender". Ble nesten litt komisk det hele da vi faktisk møttes hver eneste morgen i flere uker etterpå på samme sted på vei til hvert vårt. *ler*

Gjest trultemor26
Skrevet

Nei, jeg prøver å behandle kjendiser som hvem som helst villt fremmede mennesker. Nå høres jeg ut som en som hyppig er i slike situasjoner, men det hender jo man ser et kjent tryne når man er ute og ferdes.

Gjelder det halv-småkjendiser så kan det hende jeg må glane og stirre litt ekstra bare for å prøve å komme på hvor jeg har sett vedkommende før. Er det noen fra TV, fra kassa på Rimi, fra barneskolen, en bekjent av bekjent fra en fest, realitydeltaker.. etc..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...