Gå til innhold

Snakker du til kjendiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk forbi Sissel Kyrkjebø på gata for mange år siden. Smilte og sa hei og gikk videre, og tenkte "Hvem søren var nå det da??" Trodde det var noen jeg kjente. Hihi...

Hun hilste og smilte forøvrig tilbake. :-)

Hehe, ei venninne av meg har ei mor som var (er??) omgangsvenn med Per Inge Torkelsen. Og han er jo ganske lik seg, mens venninnen min er jo blitt en del eldre etter hvert. I alle fall, vi var i byen, og han gikk forbi. Og venninen min syntes jo at hun kjente ham, og sa "du begynner å bli litt grå i håret, Per Inge". Hvorpå han snudde seg, sa "det var jo en hyggelig ting å si!" og gikk videre... Han kjente tydeligvis ikke venninnen min igjen, og hun var så flau at hun ikke ante hvor hun skulle gjøre av seg.. Jeg fikk meg en veldig god latter :o)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

4

• amber sun

2

• kaffepiken

2

• ylvali1365381015

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har snakket med mange kjendiser og vært hjemme hos noen, det var jeg nødt til.

Og jeg hilser når jeg ser noen jeg har truffet før. Ellers ikke.

Gjest tippsiii
Skrevet

Jeg ble oppfordret til å snakke ham til rette av den feige dama som sto foran meg i køen. Hun hadde visstnok blitt dyttet unna vei, og var harmdirrende, men taus overfor rette vedkommende.

Jeg husker ikke ordrett hva jeg sa, men jeg er ikke ordknapp når jeg blir provosert- langt mindre i beruset tilstand... ;-P

Jeg husker at jeg klappet ham på skuldra, og fikk ham til å snu seg. Og jeg husker at jeg var mektig provosert, og at det lot skinne igjennom, for å si det slik... ;-)

Dørvaktene på utestedet hadde ham langt oppi, jeg sto bak ham på vei inn i lokalet, og gremtes over de patetiske triksene han trodde de bet på... ;-P

Heldigvis var oppblåste c-kjendiser underlagt de samme regler som andre gjester, og han måtte finne sin plass i den gemene hop på vei inn... ;-D

Tøft ;) Jeg vil tippe det er siste gang han tør å snike i køen for å si det sånn! Hihi ;)

Skrevet

Da jeg satte meg på en benk i Reykjavik da jeg bodde der og plutselig oppdaget at jeg satt "rygg-mot-rygg" med Erik Bye ble jeg faktisk så overrasket at det falt ut av meg: " Men er det ikke er Erik Bye da, hva gjør du her?" *ler*

Han tok det pent og jeg pratet med han en stund. Veldig trivelig kar. Han var akkurat da veldig opprørt over at noen fylliker han hadde sittet og pratet med hadde blitt hentet av politiet mens han satt der.

Ellers lar jeg kjendiser være i fred om jeg ser dem om jeg ikke har en grunn til å prate med dem, bortsett fra en kar jeg sa hei til en gang, da vi møttes på en øde gate, rett og slett fordi jeg trodde det var noen jeg kjente privat og kom ikke på før etterpå at det var en av kara i "The Julekalender". Ble nesten litt komisk det hele da vi faktisk møttes hver eneste morgen i flere uker etterpå på samme sted på vei til hvert vårt. *ler*

Jeg husker en kunde som ofte var innom butikken hvor jeg jobbet for noen år siden. Han var så lik Erik Bye. Og jeg lurte sånn på om det var han eller ikke, men fant det aldri ut. Kunne liksom ikke spørre heller...

Så det ble småprat om forskjellig, som til andre kunder også. men hver eneste gang han var innom tenkte jeg for meg selv, - "_var_ det der Erik Bye, tro?"

:-)

Skrevet

Har ikke for vane å møte på kjendiser, men en gang jeg var temmelig full og skulle spise pølse på bensinstasjon hadde jeg en sånn usannsynlig tåpelig samtale med Stephen Ackles. Litt flau da jeg våknet dagen etter... ;)

Skrevet

Nei, ikke med forsett.

Men jeg kom til å hilse på Tore Strømøy. For jeg visste jeg 'hadde' han fra en eller annen plass, men ikke hvor.

Han hilste blidt tilbake. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...