Gå til innhold

Hårfrisyre, kort-kort lugg

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har lyst til å klippe en sånn "rampete", kort-kort og litt skrå lugg (og oppklippet hår rundt ansiktet). Er det noen som skjønner hva jeg mener, og som kanskje til og med har en bildelink til meg, kanskje?:) Og blir det tøft, forresten? Eller kommer jeg til å se helt teit ut..:-p

Gjest baremei
Skrevet

Fint på ho synes jeg. Vrient å si om du vil kle det siden du er ukjent for meg :) Men det er ikke dette jeg kaller kort kort frisyre. Har du kanskje himla langt hår? Da kan jeg forstå du synes det er kort.

Det var luggen jeg mente var kort-kort:)

Skrevet

Det kommer vel an på fasongen på ansiktet ditt? Mange frisører er flinke til å se hva som passer oss.

Gjest baremei
Skrevet

Det kommer vel an på fasongen på ansiktet ditt? Mange frisører er flinke til å se hva som passer oss.

Jeg har vel ovalt-rundt ansikt, tror jeg. Men jeg kan jo spørre frisøren hva hun synes. Jeg tror jeg har bestemt meg uansett, da,hehe;)

Gjest baremei
Skrevet

Ei på jobb har håret sånn. Hun kler det kjempebra, men det kommer som sagt an på ansiktsformen.

Takk for svar:) Hvilken ansiktsform har kollegaen din da?

Skrevet

Takk for svar:) Hvilken ansiktsform har kollegaen din da?

Hun er litt lubben, litt oval i ansiktet egentlig.

Gjest baremei
Skrevet

Hun er litt lubben, litt oval i ansiktet egentlig.

Supert! Takk skal du ha! Lyst til å springe til frisøren NÅ jeg;)Higer etter forandring...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...