Gjest heidi22 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Skulle hatt mensen for fem dager siden. Er litt småkvalm av og til. Tok en graviditetstest i dag som var negativ, men det er vel for tidlig til å kunne stole på en sånn? 0 Siter
Moraki Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 De fleste graviditetstester viser resultat fra første dag man venter menstruasjon. 0 Siter
Gjest heidi22 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 De fleste graviditetstester viser resultat fra første dag man venter menstruasjon. Jeg har hørt man ikke kan være 100 % sikker før etter så og så mange dager. 0 Siter
Moraki Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har hørt man ikke kan være 100 % sikker før etter så og så mange dager. Ta en ny test om tre dager :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hvis du tok den på morgenen, så skal den stemme allerede etter første dag uten mens. Dersom du tok den utpå dagen, og kanskje hadde drukket mye, så kan du ikke stole helt på den. 0 Siter
Gjest heidi22 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hvis du tok den på morgenen, så skal den stemme allerede etter første dag uten mens. Dersom du tok den utpå dagen, og kanskje hadde drukket mye, så kan du ikke stole helt på den. Jeg sluttet med p-piller for bare 5 mnd siden, jeg hadde mens den 4. de to første mnd etter dette på samme tid som da jeg gikk på piller, og de to siste den 6. Sist mens varte ekstra lenge, nesten to uker. 0 Siter
Gjest heidi22 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hvis du tok den på morgenen, så skal den stemme allerede etter første dag uten mens. Dersom du tok den utpå dagen, og kanskje hadde drukket mye, så kan du ikke stole helt på den. Jeg sluttet med p-piller for bare 4 mnd siden, jeg hadde mens den 4. de to første mnd etter dette på samme tid som da jeg gikk på piller, og de to siste den 6. Sist mens varte ekstra lenge, nesten to uker. 0 Siter
Gjest heidi22 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hvis du tok den på morgenen, så skal den stemme allerede etter første dag uten mens. Dersom du tok den utpå dagen, og kanskje hadde drukket mye, så kan du ikke stole helt på den. Jeg sluttet med p-piller for bare 4 mnd siden, jeg hadde mens den 4. de to første mnd etter dette på samme tid som da jeg gikk på piller, og de to siste den 6. Sist mens varte ekstra lenge, nesten to uker. 0 Siter
Gjest heidi22 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hvis du tok den på morgenen, så skal den stemme allerede etter første dag uten mens. Dersom du tok den utpå dagen, og kanskje hadde drukket mye, så kan du ikke stole helt på den. Må forresten nevne at samme dag jeg skulle ha mensen, fikk jeg skikkelig kviseutbrudd. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 jeg opplevde etter p-pilleslutt å få tre menstruasjoner punktlig, for så å miste den i tre måneder. Ikke så uvanlig det. Men man føler seg gjerne litt uggen, hormonene er i ulage, og det kan kjennes som man er gravid selv om man ikke er det. Du får ta en ny test om en ukes tid, og se om den fremdeles er negativ. 0 Siter
Gjest heidi22 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 jeg opplevde etter p-pilleslutt å få tre menstruasjoner punktlig, for så å miste den i tre måneder. Ikke så uvanlig det. Men man føler seg gjerne litt uggen, hormonene er i ulage, og det kan kjennes som man er gravid selv om man ikke er det. Du får ta en ny test om en ukes tid, og se om den fremdeles er negativ. Nå fikk jeg endelig mensen:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.