Gjest kvitsymra Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 av totalt 7 nå før jul. Kjennes nesten som eg har skrubbsår/er solbrent på hjernebarken. :c) mvh 0 Siter
Cillimor Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Føler med deg, jeg har 3 og syns det er mye nå i førjuls -stria, som forøvrig ikke kommer før den 18. når siste eksamen er ferdig. med familie som krever sitt holder det hardt innimellom. Lykke til! 0 Siter
org Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Å hjelp & trøste! Jeg synes det er mange med tre! Lykke til! 0 Siter
MillaMy Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Føler med deg, jeg har 3 og syns det er mye nå i førjuls -stria, som forøvrig ikke kommer før den 18. når siste eksamen er ferdig. med familie som krever sitt holder det hardt innimellom. Lykke til! Og jeg har 3. og siste den 21!!! Helt sinnsykt spør du meg... Blir ikke mye julestemning her før den tid. 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Å hjelp & trøste! Jeg synes det er mange med tre! Lykke til! Dette unner eg ingen. Begynte å gråte på gårsdagens eksamen. Faglærer trøstet meg litt, og eg fikk "guts" til å fullføre. I dag slapper eg av med shopping, og fortsetter med å lese på neste i ettermiddag. Lykke til med dine eksamener, du også! 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Og jeg har 3. og siste den 21!!! Helt sinnsykt spør du meg... Blir ikke mye julestemning her før den tid. Eg spiller i korps, og får prenta inn litt julestemning på øvelsene. Godt er det! :c) Lykke til med dine eksamener! Den 20. er den siste for meg, og da sitter eg med promille på flyet til noen timer etter. Uuuuiiii mvh 0 Siter
org Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Dette unner eg ingen. Begynte å gråte på gårsdagens eksamen. Faglærer trøstet meg litt, og eg fikk "guts" til å fullføre. I dag slapper eg av med shopping, og fortsetter med å lese på neste i ettermiddag. Lykke til med dine eksamener, du også! Takk, takk! Nå leser jeg om Per Sivle. 0 Siter
MillaMy Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Eg spiller i korps, og får prenta inn litt julestemning på øvelsene. Godt er det! :c) Lykke til med dine eksamener! Den 20. er den siste for meg, og da sitter eg med promille på flyet til noen timer etter. Uuuuiiii mvh På flyet til hvor??? 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 På flyet til hvor??? Til Østerrike! Glühwein, snø, spill, rødvin, krimbok, sove leeeenge, komme til dekket bord.. Mmmm :c) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.