Gå til innhold

Eksamen nr.5

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra
Skrevet

av totalt 7 nå før jul.

Kjennes nesten som eg har skrubbsår/er solbrent på hjernebarken. :c)

mvh

Skrevet

Føler med deg, jeg har 3 og syns det er mye nå i førjuls -stria, som forøvrig ikke kommer før den 18. når siste eksamen er ferdig.

med familie som krever sitt holder det hardt innimellom.

Lykke til!

Skrevet

Føler med deg, jeg har 3 og syns det er mye nå i førjuls -stria, som forøvrig ikke kommer før den 18. når siste eksamen er ferdig.

med familie som krever sitt holder det hardt innimellom.

Lykke til!

Og jeg har 3. og siste den 21!!! Helt sinnsykt spør du meg... Blir ikke mye julestemning her før den tid.

Gjest kvitsymra
Skrevet

Å hjelp & trøste! Jeg synes det er mange med tre!

Lykke til!

Dette unner eg ingen. Begynte å gråte på gårsdagens eksamen. Faglærer trøstet meg litt, og eg fikk "guts" til å fullføre.

I dag slapper eg av med shopping, og fortsetter med å lese på neste i ettermiddag.

Lykke til med dine eksamener, du også!

Gjest kvitsymra
Skrevet

Og jeg har 3. og siste den 21!!! Helt sinnsykt spør du meg... Blir ikke mye julestemning her før den tid.

Eg spiller i korps, og får prenta inn litt julestemning på øvelsene. Godt er det! :c)

Lykke til med dine eksamener!

Den 20. er den siste for meg, og da sitter eg med promille på flyet til noen timer etter. Uuuuiiii

mvh

Skrevet

Dette unner eg ingen. Begynte å gråte på gårsdagens eksamen. Faglærer trøstet meg litt, og eg fikk "guts" til å fullføre.

I dag slapper eg av med shopping, og fortsetter med å lese på neste i ettermiddag.

Lykke til med dine eksamener, du også!

Takk, takk! Nå leser jeg om Per Sivle.

Skrevet

Eg spiller i korps, og får prenta inn litt julestemning på øvelsene. Godt er det! :c)

Lykke til med dine eksamener!

Den 20. er den siste for meg, og da sitter eg med promille på flyet til noen timer etter. Uuuuiiii

mvh

På flyet til hvor???

Gjest kvitsymra
Skrevet

På flyet til hvor???

Til Østerrike!

Glühwein, snø, spill, rødvin, krimbok, sove leeeenge, komme til dekket bord.. Mmmm :c)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...