Gå til innhold

Fu: dagen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du gjort i dag i disse førjulstider?

Jeg har faktisk ikke vært ute av døra i dag, helt vidunderlig!

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

29

• flisa

6

• ylvali1365381015

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Stod opp i ti-tida, satt litt på pcen og kikket litt på tv, sånn frem til ca to. Da dro vi og spiste sen lunsj på et kjøpesenter, og så besøkte vi et vennepar, før vi dro på butikken og handlet kylling og pommes frites, og nå har vi spist og jeg har sett på film. :)

Skrevet

Jeg har handlet julesko og noe tøy til ungene, hatt de med i svømmehallen, handlet mat og spist på pizzarestaurant. Nå er ungene i seng, og straks skal vi slappe av med godteri og en film :-)

Skrevet

Stod opp i ti-tida, satt litt på pcen og kikket litt på tv, sånn frem til ca to. Da dro vi og spiste sen lunsj på et kjøpesenter, og så besøkte vi et vennepar, før vi dro på butikken og handlet kylling og pommes frites, og nå har vi spist og jeg har sett på film. :)

Høres ut til å være en behagelig dag.

Jeg har også hatt en rolig formiddag grunnet sykt barn, hele natten gikk med på oppkast og toa. Men er fornøyd med dagen likevel. Fikk vasket møblene istua, og bakt litt. Ny deig står klar til i morgen. Kakemenn da. Nyt kvelden!!

Skrevet

Jeg har handlet julesko og noe tøy til ungene, hatt de med i svømmehallen, handlet mat og spist på pizzarestaurant. Nå er ungene i seng, og straks skal vi slappe av med godteri og en film :-)

Du vet å finne deg til rette :) Flott med bad og restaurant mat gitt. Det er deg vel unt! Godt å få unna litt handel også, men jeg er glad for en hjemmedag, de er uhyre sjeldne.

Skrevet

Du vet å finne deg til rette :) Flott med bad og restaurant mat gitt. Det er deg vel unt! Godt å få unna litt handel også, men jeg er glad for en hjemmedag, de er uhyre sjeldne.

Jeg foretrekker stort sett slappe-av-lørdager hjemme, men akkurat i dag ble det en dag "på byen". Jeg har litt hodepine nå, men ungene var storfornøyde - og da er det verdt det :-)

Skrevet

leser til eksamen som jeg skal ha på mandag, leste ca fra 9 til 3. da gikk jeg handla. ellers har det vært litt husarbeid og barnetv titting med minimannen. den store mannen er utenbys i helgen. så nå sitter jeg her og slapper av i fred og ro. skulle vel heller ha lest men, men...

Skrevet

leser til eksamen som jeg skal ha på mandag, leste ca fra 9 til 3. da gikk jeg handla. ellers har det vært litt husarbeid og barnetv titting med minimannen. den store mannen er utenbys i helgen. så nå sitter jeg her og slapper av i fred og ro. skulle vel heller ha lest men, men...

Det skader ikke å la hjernen hvile vet du ;) Lykke til med prøven!!

Skrevet

Handlet mat, satt pizzadeig, laget pepperkakedeig, levert og hentet minstemann i bursdag, laget pizza, spist pizza, drukket kaffe og spist julesjokolade fra svigerfar, lagt barn og nå skal jeg liksom jobbe litt....

Skrevet

Sov litt lenge i dag, deilig. Så spiste vi lang frokost sammen alle fire. Utpå dagen dro vi ut for å kjøpe noen julegaver. Men så fikk minstemann frostanfall og følte seg dårlig, så det var bare å dra hjem igjen. 39 graders feber viste det seg. Så jeg dro ut og handlet resten alene, mens de andre var hjemme.

Nå er barna i seng, minsten føler seg bedre etter litt paracet. Vi voksne skal kose oss med pitapizza og et glass vin.

Skrevet

Sto opp sent, spiste frokost. Samboeren dro på fotballkamp og jeg dro for å shoppe litt.

Møttes i byen, dro hjem og lagde brente mandler og bakte kolakaker.

Nå har vi akkurat spist pasta og sløver bare.

Skrevet

Sov ganske lenge, (deilig), etter et lite julebord med jobben i går kveld. Hentet vesla hos barnevakta og vi dro ut og spiste pizza og videre på kino med venner. Vi så Happy Feet, og ungene elsket den.

Kvelden har gått med til å lese aviser for de siste tre dagene, som har vært hektiske. Deilig kveld.

Skrevet

Handlet mat, satt pizzadeig, laget pepperkakedeig, levert og hentet minstemann i bursdag, laget pizza, spist pizza, drukket kaffe og spist julesjokolade fra svigerfar, lagt barn og nå skal jeg liksom jobbe litt....

jøss, det høres ut til at du heller burde si -og nå skal jeg slappe av :)

Skrevet

Sov litt lenge i dag, deilig. Så spiste vi lang frokost sammen alle fire. Utpå dagen dro vi ut for å kjøpe noen julegaver. Men så fikk minstemann frostanfall og følte seg dårlig, så det var bare å dra hjem igjen. 39 graders feber viste det seg. Så jeg dro ut og handlet resten alene, mens de andre var hjemme.

Nå er barna i seng, minsten føler seg bedre etter litt paracet. Vi voksne skal kose oss med pitapizza og et glass vin.

Au da, håper han er i hundre igjen i morgen. Pitapizza høres spennende ut. :)

Skrevet

Sto opp sent, spiste frokost. Samboeren dro på fotballkamp og jeg dro for å shoppe litt.

Møttes i byen, dro hjem og lagde brente mandler og bakte kolakaker.

Nå har vi akkurat spist pasta og sløver bare.

Hærlig å sløve når man har fått unna litt gjøremål. Nyt kvelden!

Skrevet

I dag har jeg vært råflink!

Var på jobb til kl. 14, hadde så en runde i byen og kom hjem rundt kl. 16:30. Etter det har jeg spist middag, ryddet og støvsuget kjøkken, stue og gang og båret ut en del søppel. Pakket så inn 16 (!) julegaver og til slutt så jeg filmen "Santa Claus the movie".

Nå sitter jeg og suller på dol, drikker nok en flaske Gran julebrus og skal nok finne sengen om ikke så lenge. :o)

Skrevet

Sov ganske lenge, (deilig), etter et lite julebord med jobben i går kveld. Hentet vesla hos barnevakta og vi dro ut og spiste pizza og videre på kino med venner. Vi så Happy Feet, og ungene elsket den.

Kvelden har gått med til å lese aviser for de siste tre dagene, som har vært hektiske. Deilig kveld.

Kino ja, har lovet jenta mi en tur snart. Mange av barnefilmene er skikkelig morsomme faktisk :)

Skrevet

Jeg var på jobb fra 7-15. Så var det å hoppe inn i joggedressen og sløve på sofaen med Frustrerte fruer på boksen i et par timer. Runda av med å lage middag til samboer'n kom hjem fra jobb klokka 20. Pepperbiff til han, vegetargreier til meg, soppsaus, fløtegratinerte poteter og salat. Første gang jeg lagde alt helt alene, og det ble kjempegodt. Fornøyd med meg selv, jeg;)

Gjest catiki21
Skrevet

Det ble ikke noe julebordtråd i dag pekkaline, prøver neste helg! Idag har jeg vært utrolig trøtt. Jeg har fått lest 3 sider til eksamen, ups, må lese mer i morgen! Ellers har jeg pratet med ei venninne i tlf, fått pakket inn en julegave. Vært ute en liten tur da. Måtte ha noe på butikken. Ellers bare vært her på dol og kost meg;)! Imorgen må jeg bare lese, Snufs. Men kan trøste meg med at på onsdag starter en månedes ferie på meg. 1 måned fri fra studiene:)

Gjest mandolina
Skrevet

I dag har jeg pakket kofferter, vi reiser på ferie til Kanarieøyene i morgen.

Gleder meg til å se solen og til at det er lyst hele dagen, forhåpentligvis blir det varmt også.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...