Gå til innhold

Fu: dagen din

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

I dag har jeg vært råflink!

Var på jobb til kl. 14, hadde så en runde i byen og kom hjem rundt kl. 16:30. Etter det har jeg spist middag, ryddet og støvsuget kjøkken, stue og gang og båret ut en del søppel. Pakket så inn 16 (!) julegaver og til slutt så jeg filmen "Santa Claus the movie".

Nå sitter jeg og suller på dol, drikker nok en flaske Gran julebrus og skal nok finne sengen om ikke så lenge. :o)

Dævven, du er jaggu effektiv!

Jeg har vært på handleraid i ettermiddag *puh* og nå har jeg forspist meg...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

29

• flisa

6

• ylvali1365381015

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har handlet julegaver til den store gullmedalje. Nesten ferdig nå, hurra! :-)

Ikke bare har jeg kjøpt dem, jeg har pakket dem inn og fiksa og ordna. Flinke, flinke meg.

Nå skal jeg begynne å lage et bilde jeg har hatt i hodet en stund. Øl, fin musikk og bilde. Livet er bra:-)

ylvali1365381015
Skrevet

I dag har jeg pakket kofferter, vi reiser på ferie til Kanarieøyene i morgen.

Gleder meg til å se solen og til at det er lyst hele dagen, forhåpentligvis blir det varmt også.

Hilsen

:-D .... Drømme...

KOS DEG!!

Du er jammen heldig, skulle så gjerne vært i dine sko!

Sol deg litt ekstra for meg da!

Er det skikkelig varmt, kan du da være så snill å bore tærne godt nedi sanden, lukke øynene og sende noen tanker til oss her nord i mørket og kulden??

Pliiis! ;-)

God tur! :-)

Gjest mandolina
Skrevet

:-D .... Drømme...

KOS DEG!!

Du er jammen heldig, skulle så gjerne vært i dine sko!

Sol deg litt ekstra for meg da!

Er det skikkelig varmt, kan du da være så snill å bore tærne godt nedi sanden, lukke øynene og sende noen tanker til oss her nord i mørket og kulden??

Pliiis! ;-)

God tur! :-)

Jeg skal sende noen solvarme tanker til dere.

Hilsen

Gjest nissekjerringa
Skrevet

Idag har vi bakt pepperkaker, og pyntet dem.

Lagde så middag og ba mine foreldre og svigermor. De ble sittenes utover kvelden.

Jeg har heller ikke vært utenfor døra idag. Mannen min var ute å henta ett juletre, slik at vi nå ha fått opp juletre på verandaen med lys og fuglenek :).

Skrevet

Kino ja, har lovet jenta mi en tur snart. Mange av barnefilmene er skikkelig morsomme faktisk :)

Enig, veldig mange av barnefilmene som har kommet i det siste er gøye også for voksne. :)

Skrevet

Sov leeeenge - surfet litt - og dro med gubben til SmartClub - hvor han ble sittende og spille gitar, -mens jeg bestilte maling - men ristemaskina virket ikke - så vi dro til Europris - og kjøpte 5 liter maling i fargen "sand" - så lagde jeg middag hjemme - Bali Kyllinggryte - og nå har jeg lagd deig til sjakkruter som må kjøle seg litt i kjøleskapet før jeg lager dem ferdig.

I morgen skal vi strippe kjøkkenet og male veggene - fra oransje til altså -SAND.

Nå skal jeg drite.

:)

Skrevet

I dag har jeg pakket kofferter, vi reiser på ferie til Kanarieøyene i morgen.

Gleder meg til å se solen og til at det er lyst hele dagen, forhåpentligvis blir det varmt også.

Hilsen

Jeg kom derfra om tirsdagen - det var veldig varmt da i alle fall :) 27 gtader den dagen vi kom! Kos deg!

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har handlet julegaver til den store gullmedalje. Nesten ferdig nå, hurra! :-)

Ikke bare har jeg kjøpt dem, jeg har pakket dem inn og fiksa og ordna. Flinke, flinke meg.

Nå skal jeg begynne å lage et bilde jeg har hatt i hodet en stund. Øl, fin musikk og bilde. Livet er bra:-)

:-)

Høres bra ut! Jeg vil også lage bilde, det klør i henda, så lenge siden sist jeg har boltret meg.

Men- for mye annet nå til at jeg gidder dra frem utstyr, ungene roter mer enn to voksne kan rydde. Og det på tross av at de rydder litt selv også... ;-/

Semesteroppgaver må også produseres all mass. Og bare to uker til jul!!! IIIIK!

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg skal sende noen solvarme tanker til dere.

Hilsen

;-D Gjør det!!

Og kos deg masse!

Legg inn rapport etter hjemkomst!

(Når er nå det forresten?)

Skrevet

Jeg hadde en rolig morgen, før jeg dro til byen og fikk gjort unna noen julegaver.

Når jeg kom hjem lagde jeg "julemanner" (hvite kakemenn), og nå har jeg skrevet noen julekort. Innimellom har jeg lagt litt på sofaen og sett på TV og slappet av - og det skal jeg fortsette med en stund til.

Gjest Lydia Nalen
Skrevet

Våknet tidlig i dag kun for å sjekke om det var

Skrevet

:-)

Høres bra ut! Jeg vil også lage bilde, det klør i henda, så lenge siden sist jeg har boltret meg.

Men- for mye annet nå til at jeg gidder dra frem utstyr, ungene roter mer enn to voksne kan rydde. Og det på tross av at de rydder litt selv også... ;-/

Semesteroppgaver må også produseres all mass. Og bare to uker til jul!!! IIIIK!

Ai. Rotete barn vet jeg alt om. Når jeg ser hvor mye _en_ unge kan rote tør jeg ikke tenke på hvordan det hadde sett ut her hvis jeg hadde hatt to!

Semesteroppgave er viktig og må prioriteres. Du skal se bildet blir til i juleferien:-)

Skrevet

Sto opp grytidlig i dag, dusjet, spiste frokost, og pakket siste rest før avreise. Vekket ungene, og gjorde de klar.

Reiste fra hotellet på Gran Canaria kl 05:25 lokal tid.

Da vi kom på flyplassen måtte vi stå i en forferdelig lang kø for å sjekke inn bagasjen.

Da vi var kommet halveis i køen, sjedde det. Min datter (3 år) begynte å kaste opp! Å skrekk og gru! Våt på alle klærne, og ikke kunne vi gå ut av køen heller, for det var forferdelig mange bak oss, og vi ønsket ikke å gå bak i køen igjen.

Heldigvis kviknet hun til igjen etterpå.

Vi fikk omsider sjekket inn bagasjen, og jeg gikk på do og byttet klær på min datter, og fikk vasket henne litt.

Og så var det å stå i en ny kø, for å komme seg gjennom sikkerhetskontrollen.

Etter å ha kommet oss gjennom den fikk jeg akkurat tid til å følge min sønn på do, og min mann og datter fikk kjøpt noe å drikke, før det var ombordstigning til flyet.

Flyturen gikk fint :-) Begge ungene oppførte seg fint, og min datter kastet heldigvis ikke opp noe mer.

Etter å ha landet på norsk jord igjen, kjørte vi hjem, og ungene ble lykkelige for å finne igjen all legoen sin. Og for å åpne julekalender-luker for den uka vi var bortreist.

Ellers har jeg ikke gjort så mye spennende i dag. Har handlet litt, spist middag, sett på tv, gått gjennom post, og vasket klær som luktet spy.

Og nå er planen å henge opp klær, for så gå å legge meg.

Og til slutt kan jeg nevne at vi har hatt ei veldig fin uke på Gran Canaria. Utrolig deilig å komme seg vekk fra drittværet her hjemme, og julestresset, og heller rusle rundt i sommerklær ei uke.

Skrevet

Vært på handel for å kjøpe kake og støvletter for vi skal i barnedåp i morgen.

Har også vært på et julemarked.

Nå er jeg nettopp ferdig med å ordne grei finklærne til 3 stk, bare det å sprette ut alle lappene på min nye gjennomsiktige tunika tok en evighet.

Må snart finne senga da vi har laaang kjøretur i morgen så her er det opp å sprett som på en vanlig arbeidsdag..

Skrevet

Dævven, du er jaggu effektiv!

Jeg har vært på handleraid i ettermiddag *puh* og nå har jeg forspist meg...

Leverte inn igjen den sjal-greia jeg kjøpte i går forresten. Den var ikke noe fin da jeg kom hjem og prøvde den på. Fikk pengene tilbake til og med!

Gikk så på Lene V og fant _det_ nydelige sjalet! :o) Så takk for det tipset!

ylvali1365381015
Skrevet

Ai. Rotete barn vet jeg alt om. Når jeg ser hvor mye _en_ unge kan rote tør jeg ikke tenke på hvordan det hadde sett ut her hvis jeg hadde hatt to!

Semesteroppgave er viktig og må prioriteres. Du skal se bildet blir til i juleferien:-)

;-)

Vel, jeg prioriterer jo å sitte her nå da... Men det er ikke mye rot og organisering for å få til det, hverken på forhånd eller i etterkant. Dessuten krever det ikke inspirasjon på samme måte... Man blir snarere inspirert! ;-)

Til jula håper jeg på et par rolige dager der det ev kan bli rom for litt maling... :-)

Skrevet

I dag har jeg vært råflink!

Var på jobb til kl. 14, hadde så en runde i byen og kom hjem rundt kl. 16:30. Etter det har jeg spist middag, ryddet og støvsuget kjøkken, stue og gang og båret ut en del søppel. Pakket så inn 16 (!) julegaver og til slutt så jeg filmen "Santa Claus the movie".

Nå sitter jeg og suller på dol, drikker nok en flaske Gran julebrus og skal nok finne sengen om ikke så lenge. :o)

Jøss du må ha vært en rakett i dag :) Tenker du nyter det som ble gjort, med rette. :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Leverte inn igjen den sjal-greia jeg kjøpte i går forresten. Den var ikke noe fin da jeg kom hjem og prøvde den på. Fikk pengene tilbake til og med!

Gikk så på Lene V og fant _det_ nydelige sjalet! :o) Så takk for det tipset!

:o)

Skrevet

Jeg var på jobb fra 7-15. Så var det å hoppe inn i joggedressen og sløve på sofaen med Frustrerte fruer på boksen i et par timer. Runda av med å lage middag til samboer'n kom hjem fra jobb klokka 20. Pepperbiff til han, vegetargreier til meg, soppsaus, fløtegratinerte poteter og salat. Første gang jeg lagde alt helt alene, og det ble kjempegodt. Fornøyd med meg selv, jeg;)

Joggedressen er god å ha, deilig etter en dag på jobb ja. Og spesielt etter uniform eller pent antrekk.

Maten høres flott ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...