Gå til innhold

Fu: dagen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto opp, dusja, dro på jobb, handla, lagde middag, leste aviser, doler.

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

29

• flisa

6

• ylvali1365381015

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det ble ikke noe julebordtråd i dag pekkaline, prøver neste helg! Idag har jeg vært utrolig trøtt. Jeg har fått lest 3 sider til eksamen, ups, må lese mer i morgen! Ellers har jeg pratet med ei venninne i tlf, fått pakket inn en julegave. Vært ute en liten tur da. Måtte ha noe på butikken. Ellers bare vært her på dol og kost meg;)! Imorgen må jeg bare lese, Snufs. Men kan trøste meg med at på onsdag starter en månedes ferie på meg. 1 måned fri fra studiene:)

Savnet julebord tråden ja ;) Jada neste helg er topp. Du er flink som må takle både eksamen og jul i ett! Lykke til med lesing i morgen.

Skrevet

I dag har jeg pakket kofferter, vi reiser på ferie til Kanarieøyene i morgen.

Gleder meg til å se solen og til at det er lyst hele dagen, forhåpentligvis blir det varmt også.

Hilsen

Åååå, misunner men unner deg sola! I dag hadde vi faktisk sol her i sør, helt vidunderlig!! God reise til dere!!

Skrevet

Jeg har handlet julegaver til den store gullmedalje. Nesten ferdig nå, hurra! :-)

Ikke bare har jeg kjøpt dem, jeg har pakket dem inn og fiksa og ordna. Flinke, flinke meg.

Nå skal jeg begynne å lage et bilde jeg har hatt i hodet en stund. Øl, fin musikk og bilde. Livet er bra:-)

Flink ja, du har grunn til å rose deg selv. Lage bilde sierdu, hvordan da? Jeg selv koser meg med akvarell maling av og til. Må nok til etter jul igjen :)

Skrevet

Idag har vi bakt pepperkaker, og pyntet dem.

Lagde så middag og ba mine foreldre og svigermor. De ble sittenes utover kvelden.

Jeg har heller ikke vært utenfor døra idag. Mannen min var ute å henta ett juletre, slik at vi nå ha fått opp juletre på verandaen med lys og fuglenek :).

Tenker du koser deg med treet. Det er såå fint når man lyser opp på utsiden også synes jeg.

Skrevet

Sov leeeenge - surfet litt - og dro med gubben til SmartClub - hvor han ble sittende og spille gitar, -mens jeg bestilte maling - men ristemaskina virket ikke - så vi dro til Europris - og kjøpte 5 liter maling i fargen "sand" - så lagde jeg middag hjemme - Bali Kyllinggryte - og nå har jeg lagd deig til sjakkruter som må kjøle seg litt i kjøleskapet før jeg lager dem ferdig.

I morgen skal vi strippe kjøkkenet og male veggene - fra oransje til altså -SAND.

Nå skal jeg drite.

:)

Haha, det siste var interesant ;)

Så du rekker å male du ja... Vi har bestilt et nytt dusjkabinett med sånn massaje greier osv (flott), men må få malt badet først. Malingen står her, men tida er vel smal... Lykke til, det blir stor endring fra orange! Større romfølelse tenker jeg :)

Gjest catiki21
Skrevet

Savnet julebord tråden ja ;) Jada neste helg er topp. Du er flink som må takle både eksamen og jul i ett! Lykke til med lesing i morgen.

Tusen takk for det! Det kom noe over meg i kveld at jeg startet en baby/barne tråd som du har sett:)! Blir heller en julebord tråd om en uke. Hvis jeg er på dol da. Ellers må du starte den:)! Takk for det. Håper jeg får lese i morgen, litt mer motivert for det nå etter denne tråden jeg starta;)!

Skrevet

Jeg hadde en rolig morgen, før jeg dro til byen og fikk gjort unna noen julegaver.

Når jeg kom hjem lagde jeg "julemanner" (hvite kakemenn), og nå har jeg skrevet noen julekort. Innimellom har jeg lagt litt på sofaen og sett på TV og slappet av - og det skal jeg fortsette med en stund til.

Du også, fått unna julegaver. Deilig det, jeg må ut til uka når lønna er på plass ;)

Skrevet

Så du rekker å male du ja... Vi har bestilt et nytt dusjkabinett med sånn massaje greier osv (flott), men må få malt badet først. Malingen står her, men tida er vel smal... Lykke til, det blir stor endring fra orange! Større romfølelse tenker jeg :)

Ja, -gleder meg veldig. Det er det siste rommet som er igjen med farger fra den tiden alt skulle være mørkt. Heldigvis har vi hvite kjøkkenskap - så det skal nok bli forandring ja :)

Skrevet

Jøss du må ha vært en rakett i dag :) Tenker du nyter det som ble gjort, med rette. :)

*hehe* Jepp! Men nå skal jeg legge meg, lese litt i boka mi og sove lenge i morra! :o)

Og i morra skal jeg gjøre lite, men ha en avslappende dag og det gleder jeg meg til!

Skrevet

Sto opp grytidlig i dag, dusjet, spiste frokost, og pakket siste rest før avreise. Vekket ungene, og gjorde de klar.

Reiste fra hotellet på Gran Canaria kl 05:25 lokal tid.

Da vi kom på flyplassen måtte vi stå i en forferdelig lang kø for å sjekke inn bagasjen.

Da vi var kommet halveis i køen, sjedde det. Min datter (3 år) begynte å kaste opp! Å skrekk og gru! Våt på alle klærne, og ikke kunne vi gå ut av køen heller, for det var forferdelig mange bak oss, og vi ønsket ikke å gå bak i køen igjen.

Heldigvis kviknet hun til igjen etterpå.

Vi fikk omsider sjekket inn bagasjen, og jeg gikk på do og byttet klær på min datter, og fikk vasket henne litt.

Og så var det å stå i en ny kø, for å komme seg gjennom sikkerhetskontrollen.

Etter å ha kommet oss gjennom den fikk jeg akkurat tid til å følge min sønn på do, og min mann og datter fikk kjøpt noe å drikke, før det var ombordstigning til flyet.

Flyturen gikk fint :-) Begge ungene oppførte seg fint, og min datter kastet heldigvis ikke opp noe mer.

Etter å ha landet på norsk jord igjen, kjørte vi hjem, og ungene ble lykkelige for å finne igjen all legoen sin. Og for å åpne julekalender-luker for den uka vi var bortreist.

Ellers har jeg ikke gjort så mye spennende i dag. Har handlet litt, spist middag, sett på tv, gått gjennom post, og vasket klær som luktet spy.

Og nå er planen å henge opp klær, for så gå å legge meg.

Og til slutt kan jeg nevne at vi har hatt ei veldig fin uke på Gran Canaria. Utrolig deilig å komme seg vekk fra drittværet her hjemme, og julestresset, og heller rusle rundt i sommerklær ei uke.

Bra at ferien var vellykket! Jeg tenker du ble en smule stresset da hun begynte å spy, stakkars dere..... Fint hun har kommet seg og dere er vel hjemme. Nyt sofaen og natta!

Skrevet

Sto opp grytidlig i dag, dusjet, spiste frokost, og pakket siste rest før avreise. Vekket ungene, og gjorde de klar.

Reiste fra hotellet på Gran Canaria kl 05:25 lokal tid.

Da vi kom på flyplassen måtte vi stå i en forferdelig lang kø for å sjekke inn bagasjen.

Da vi var kommet halveis i køen, sjedde det. Min datter (3 år) begynte å kaste opp! Å skrekk og gru! Våt på alle klærne, og ikke kunne vi gå ut av køen heller, for det var forferdelig mange bak oss, og vi ønsket ikke å gå bak i køen igjen.

Heldigvis kviknet hun til igjen etterpå.

Vi fikk omsider sjekket inn bagasjen, og jeg gikk på do og byttet klær på min datter, og fikk vasket henne litt.

Og så var det å stå i en ny kø, for å komme seg gjennom sikkerhetskontrollen.

Etter å ha kommet oss gjennom den fikk jeg akkurat tid til å følge min sønn på do, og min mann og datter fikk kjøpt noe å drikke, før det var ombordstigning til flyet.

Flyturen gikk fint :-) Begge ungene oppførte seg fint, og min datter kastet heldigvis ikke opp noe mer.

Etter å ha landet på norsk jord igjen, kjørte vi hjem, og ungene ble lykkelige for å finne igjen all legoen sin. Og for å åpne julekalender-luker for den uka vi var bortreist.

Ellers har jeg ikke gjort så mye spennende i dag. Har handlet litt, spist middag, sett på tv, gått gjennom post, og vasket klær som luktet spy.

Og nå er planen å henge opp klær, for så gå å legge meg.

Og til slutt kan jeg nevne at vi har hatt ei veldig fin uke på Gran Canaria. Utrolig deilig å komme seg vekk fra drittværet her hjemme, og julestresset, og heller rusle rundt i sommerklær ei uke.

DU verden! - jeg kom hjem på tirsdag - det betyr at vi var der samtidig noen dager :)

Skrevet

Vært på handel for å kjøpe kake og støvletter for vi skal i barnedåp i morgen.

Har også vært på et julemarked.

Nå er jeg nettopp ferdig med å ordne grei finklærne til 3 stk, bare det å sprette ut alle lappene på min nye gjennomsiktige tunika tok en evighet.

Må snart finne senga da vi har laaang kjøretur i morgen så her er det opp å sprett som på en vanlig arbeidsdag..

Ja det blir litt å forberede. Lang reise også ja. Biltur? Mine har alltid fått ei gulrot i hånda ved start :) veldig fint mot bilsyke.

God fornøyelse!

Skrevet

Sto opp, dusja, dro på jobb, handla, lagde middag, leste aviser, doler.

Du har jobbet du ja.. Neste helg har jeg jobbehelg. Og helga etter er det jaggumæ jul!

Godt å stresse ned med dol ;)

Skrevet

hatt en knirke-gørr dag.

Huffda. Morgendagen blir nok bedre da :)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Huffda. Morgendagen blir nok bedre da :)

Ja den blir nok bedre. Men vi trenger kjedelige dager av og til også.

Takk for oppmuntringen :o)

Skrevet

Kakene er ferdig - ble kjempegode!

http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=sjakkruter

slike som ligger i en rød boks - værsågod.

Skrevet

Tusen takk for det! Det kom noe over meg i kveld at jeg startet en baby/barne tråd som du har sett:)! Blir heller en julebord tråd om en uke. Hvis jeg er på dol da. Ellers må du starte den:)! Takk for det. Håper jeg får lese i morgen, litt mer motivert for det nå etter denne tråden jeg starta;)!

Barn er det mye kos med :) Men det er nok fint at du slipper å ha mamma mas rundt deg nå i disse dager ;)

Og du heldiggris som snart har en mnd ferie..... :)

Skrevet

Ja den blir nok bedre. Men vi trenger kjedelige dager av og til også.

Takk for oppmuntringen :o)

Jada, vi lager livet vårt selv. Godt når ikke det skjer noe til enhver tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...