Gå til innhold

Fu: dagen din

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

29

• flisa

6

• ylvali1365381015

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest catiki21
Skrevet

Barn er det mye kos med :) Men det er nok fint at du slipper å ha mamma mas rundt deg nå i disse dager ;)

Og du heldiggris som snart har en mnd ferie..... :)

ja, det er sikkert godt å slippe mamma mas akurat nå. Ganske stress og bare ha eksamen også! Men ser fram til å få ett lite nurk. Jeg gleder meg med en måned`s ferie. Har jo ikke hatt ferie siden begynnelsen av august, så det skal bli godt:).

Skrevet

ja, det er sikkert godt å slippe mamma mas akurat nå. Ganske stress og bare ha eksamen også! Men ser fram til å få ett lite nurk. Jeg gleder meg med en måned`s ferie. Har jo ikke hatt ferie siden begynnelsen av august, så det skal bli godt:).

Er du gravid eller, har jeg misset noe?

Skrevet

Våknet tidlig i dag kun for å sjekke om det var

Virka an? ;)

Skrevet

Du har jobbet du ja.. Neste helg har jeg jobbehelg. Og helga etter er det jaggumæ jul!

Godt å stresse ned med dol ;)

Neste helg har jeg fri og da er det siste sjangse for meg å få ordnet ferdig alt til jul.

Skrevet

Klarte å ligge heeeelt til 9.30. Dusja. Spiste frokost, støvsuga en etasje, starta alt av husholdningsmaskineri, og dro på jobb 13.30. Kom hjem for en time siden. Har i mellomtida skifta på senga og snakka med ungene.

Nå er det stille og mørkt her, skal legge meg straks, tidligvakt i morra.

Alt i alt en ganske vanlig jobblørdag.

Skrevet

Klarte å ligge heeeelt til 9.30. Dusja. Spiste frokost, støvsuga en etasje, starta alt av husholdningsmaskineri, og dro på jobb 13.30. Kom hjem for en time siden. Har i mellomtida skifta på senga og snakka med ungene.

Nå er det stille og mørkt her, skal legge meg straks, tidligvakt i morra.

Alt i alt en ganske vanlig jobblørdag.

Full rulle skjønner jeg. Ha en vidunderlig god natt da :)

Gjest catiki21
Skrevet

Er du gravid eller, har jeg misset noe?

Skulle virke som om jeg var gravid etter hva jeg har skrevet om ikveld:)! Men er ikke gravid enda da, tror jeg:|! Men jeg gleder meg sånn til å få mitt første lille nurk:)! Du har ikke gått glipp av noe enda! Kommer helt sikkert inn på dol når jeg blir gravid, den gangen jeg blir det. Vet ikke når det kan bli da! Men jeg gleder meg sånn til å få en baby. Er sikkelig moden;)

Skrevet

Skulle virke som om jeg var gravid etter hva jeg har skrevet om ikveld:)! Men er ikke gravid enda da, tror jeg:|! Men jeg gleder meg sånn til å få mitt første lille nurk:)! Du har ikke gått glipp av noe enda! Kommer helt sikkert inn på dol når jeg blir gravid, den gangen jeg blir det. Vet ikke når det kan bli da! Men jeg gleder meg sånn til å få en baby. Er sikkelig moden;)

Hehe, jeg er også babysyk, men vil bare låne noens. Låner din baby når du får da? Har innsett at jeg aldri får flere, og får en lengsel.... jaja :)

Skrevet

Jeg hadde en rolig morgen, før jeg dro til byen og fikk gjort unna noen julegaver.

Når jeg kom hjem lagde jeg "julemanner" (hvite kakemenn), og nå har jeg skrevet noen julekort. Innimellom har jeg lagt litt på sofaen og sett på TV og slappet av - og det skal jeg fortsette med en stund til.

Har du "lagt" på sofaen??? -da er du vel østfolding vel? hehe

Skrevet

Har du "lagt" på sofaen??? -da er du vel østfolding vel? hehe

Hehe - nei, jeg er egentlig sunnmøring..... bare skjuler det godt ;)

Gjest Lydia Nalen
Skrevet

Virka an? ;)

Fungerte helt etter instruksjonsboken.

Skrevet

Sov til sånn i 10-tiden.... våknet saakte på den best mulige måten med kjæresten der ;-)

Sen frokost, etterfulgt av en gåtur halvannen times tid... Deretter hjem og spise litt før vi dro ut og handlet julegaver. Var ikke hjemme igjen før SEINT.

Satt på litt sen middag/kveldskos, åpnet en flaske rødvin og har kost oss med det - og en Wallander film. Helt topp - og veldig deilig dag!

Skrevet

Flink ja, du har grunn til å rose deg selv. Lage bilde sierdu, hvordan da? Jeg selv koser meg med akvarell maling av og til. Må nok til etter jul igjen :)

Jeg kom ikke så langt som til malinga i dag. Jeg driver og jobber med tekstur nå, og bruker sparkelmasse som jeg risser og skraper i. Så skal det males senere.

Etter jul ja. Det er visst travle dager for mange nå for tida:-)

Skrevet

Min dag? Altfor tidleg ute av døra utan frukost for å bli undersøkt på Føden, for så å måtte reise heim igjen med ein diger dunk å tisse kvar liten skvett i, i 24 timar :-(

Og innimellom lage mat, vaske/tørke/brette klede, sjekke mine vanlege nettfora, legge barn og spele dataspel.

Ein mykje kjekkare dag hadde vore å sove lenge, tatt ein bedageleg dusj (eller enda betre, eit herleg bad med godlukt) og kome ned til dekka bord og nystekt bakverk med lys på bordet og klassisk musikk i bakgrunnen (i staden for ungar med volumknappen på MAX) for deretter å gå i symjehallen med storebror, etterfulgt av hyggelege førjulspuslerier (naturlegvis fullstendig utan papirklipp over heile stova, limsøl, malingsflekkar og ungar som kranglar fordi dei ikkje får bruke det same samstundes eller site på same plass) med ein kopp varm sjokolade eller gløgg, mens gemalen laga middag og tok seg av klesvask og oppvask. Det ville vore ein vidunderleg dag.

:::vakne opp frå den utopiske dagdraumen og gå og tisse på kopp igjen:::

Gjest catiki21
Skrevet

Hehe, jeg er også babysyk, men vil bare låne noens. Låner din baby når du får da? Har innsett at jeg aldri får flere, og får en lengsel.... jaja :)

Det er herlig med de små lille nurkene som jeg kaller de;)! Du kunne sikkert sittet barnevakt når jeg fikk en baby;)! Spørs hvor du bor hen da, men det spiller jo egentlig ingen rolle:)! Bare å komme det;) Da ses vi om 9,5 måned? Hehe, det blir vel ikke så fort at jeg får mitt første lille nurk, men skulle ønske det! Jeg er så babysyk at det ikke går ann, håer jeg får en baby snart!

Skrevet

Joggedressen er god å ha, deilig etter en dag på jobb ja. Og spesielt etter uniform eller pent antrekk.

Maten høres flott ut :)

Joggedressen er min venn(, dessverre...) og særlig etter en desemberlørdag full av paniske gamle damer som skal ha ribbe, men ikke _hvilken som helst_ ribbe... Sukk:P

Gutten min ble i hvert fall kjempeglad for å komme til ferdig middag etter 13 timer med julehandlende kunder:)

Skrevet

Min dag? Altfor tidleg ute av døra utan frukost for å bli undersøkt på Føden, for så å måtte reise heim igjen med ein diger dunk å tisse kvar liten skvett i, i 24 timar :-(

Og innimellom lage mat, vaske/tørke/brette klede, sjekke mine vanlege nettfora, legge barn og spele dataspel.

Ein mykje kjekkare dag hadde vore å sove lenge, tatt ein bedageleg dusj (eller enda betre, eit herleg bad med godlukt) og kome ned til dekka bord og nystekt bakverk med lys på bordet og klassisk musikk i bakgrunnen (i staden for ungar med volumknappen på MAX) for deretter å gå i symjehallen med storebror, etterfulgt av hyggelege førjulspuslerier (naturlegvis fullstendig utan papirklipp over heile stova, limsøl, malingsflekkar og ungar som kranglar fordi dei ikkje får bruke det same samstundes eller site på same plass) med ein kopp varm sjokolade eller gløgg, mens gemalen laga middag og tok seg av klesvask og oppvask. Det ville vore ein vidunderleg dag.

:::vakne opp frå den utopiske dagdraumen og gå og tisse på kopp igjen:::

Jeg håper du får en slik dag du beskriver!

Kjedelig å samle tiss så lenge tenker jeg... Men det går over i normale former igjen etterpå :)

Skrevet

Sov til sånn i 10-tiden.... våknet saakte på den best mulige måten med kjæresten der ;-)

Sen frokost, etterfulgt av en gåtur halvannen times tid... Deretter hjem og spise litt før vi dro ut og handlet julegaver. Var ikke hjemme igjen før SEINT.

Satt på litt sen middag/kveldskos, åpnet en flaske rødvin og har kost oss med det - og en Wallander film. Helt topp - og veldig deilig dag!

En behagelig og fornuftig dag høres det ut til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...