Gjest rota Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Er det noen som har en formening om hvorfor ikke de kjente merkene har kombi-Tv i sitt utvalg. Altså større apparat som f.eks 32 tommer, med DVD. Det må jo være smart å kombinere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg ville ikke hatt det. Om dvd'en må inn til reparasjon har du jo ingen tv heller... 0 Siter
DarkPink Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Ikke så veldig, når 2-åringen putter lekene sine inn i dvd-spilleren, og så sitter man plutselig uten tv også når den er på reparasjon. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg trodde det fantes for lengst på markedet. Men jeg blander muligens med vhs film. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg ville ikke hatt det. Om dvd'en må inn til reparasjon har du jo ingen tv heller... Det tenkte jeg ikke på. Ikke særlig praktisk heller å ta en TV under armen å gå til reperatøren. Men jeg er naiv og tror alt virker i evigheter.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.