Hatsumomo Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hva gjør en førskolelærer 2 i forhold til den pedagogiske lederen? Hvilke ansvars oppgaver har denne personen i forhold til den pedagogiske lederen? 0 Siter
Gjest tror jeg Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 de deler ansvar for barna, mens ped.leder også har ansvar for ansatte på avd + ledermøter osv 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg tror nok dette organiserer litt forskjellig fra barnehage til barnehage. Men i hovedsak er det jo den pedagogiske lederen som har det pedagogiske ansvaret. Blandt annet ansvar for at avdelingen har ett pedagogisk opplegg, også ansvar personal-ansvar. Samt planarbeid som årsplan,og månedsplaner vil jeg tro ligger til dn pedagogiske lederen. Jeg vet at mange stedet deler de to på ansvaret for barna (foreldresamtaler og sånt), men hva som er formelt riktig vet jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.