Gå til innhold

Pyton dag!

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

Denne dagen har bare vært helt grusom, har ikke skjedd så mye fælt i grunn, har bare følt med elendig og alt er kjedelig og pyton. Er ikke ofte jeg har det slik, men det er vel vanlig å ha en dårlig dag.

Hva gjør dere på en dårlig dag for å få den bedre?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Setter på My Dying Bride på veldig høyt volum, lener meg tilbake med laptoppen på fanget og skriver et eller annet.

Ideelt sett burde jeg sagt at jeg tok meg en joggetur, men jeg er så jævla lat når jeg ikke har dagen. :)

Skrevet

Trekker inn på dol:) Ellers ber jeg om "rom" for meg sjøl og det gir de meg. (fam)

Skrevet

Noen ganger stenger jeg meg inne og holder meg unna alt og alle rundt meg. For å skåne dem som er rundt meg da....

Andre ganger ringer jeg en venn og klager min nød og får litt trøst og sympati.

Atter andre ganger får jeg et behov for å gjøre noe godt for andre, kjøpe en blomst, skrive en hyggelig hilsen, eller gjøre noe annet fint for noen andre nære.

Andre ganger kjøper jeg en blomst til meg selv, har egenpleie-aktiviteter og prøver å få noe godt ut av dagen.

Gjest this is a signature
Skrevet

Setter på My Dying Bride på veldig høyt volum, lener meg tilbake med laptoppen på fanget og skriver et eller annet.

Ideelt sett burde jeg sagt at jeg tok meg en joggetur, men jeg er så jævla lat når jeg ikke har dagen. :)

My Dying Bride - hva slags musikk er det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

My Dying Bride - hva slags musikk er det?

Det er et britisk Doom-band.

Tekstene står i forhold gruppas navn. Musikken likeså.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen ganger stenger jeg meg inne og holder meg unna alt og alle rundt meg. For å skåne dem som er rundt meg da....

Andre ganger ringer jeg en venn og klager min nød og får litt trøst og sympati.

Atter andre ganger får jeg et behov for å gjøre noe godt for andre, kjøpe en blomst, skrive en hyggelig hilsen, eller gjøre noe annet fint for noen andre nære.

Andre ganger kjøper jeg en blomst til meg selv, har egenpleie-aktiviteter og prøver å få noe godt ut av dagen.

Men du: Blir du ikke bare enda mer blue når du kjøper blomster til deg selv?

Det hadde jeg blitt. Blir litt som å sende meg selv et julekort siden jeg vet at jeg ikke får av spesielt mange. :)

Skrevet

Men du: Blir du ikke bare enda mer blue når du kjøper blomster til deg selv?

Det hadde jeg blitt. Blir litt som å sende meg selv et julekort siden jeg vet at jeg ikke får av spesielt mange. :)

Nei, jeg blir ikke det. Det gjør det jo trivelig i leiligheten min da - så for meg kan det hjelpe på humøret :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg blir ikke det. Det gjør det jo trivelig i leiligheten min da - så for meg kan det hjelpe på humøret :)

Jeg er mer av typen som unner meg en iskald øl og en røyk på en utepub, over en avis. :)

Men blomster er muligens en kjerringgreie mitt kjønn umulig kan forstå seg på. ;)

Skrevet

Jeg er mer av typen som unner meg en iskald øl og en røyk på en utepub, over en avis. :)

Men blomster er muligens en kjerringgreie mitt kjønn umulig kan forstå seg på. ;)

Jeg følger deg på pilsen utendørs. :-)

Gjest juledoler
Skrevet

Innser at jeg har stått opp med feil ben og går og legger meg igjen?

Skrevet

Men det går vel litt på det samme da - å unne seg noe som en liker. Jeg liker verken øl eller røyk, så jeg syns det er bedre med blomster og ett fotbad :)

jeia1365380317
Skrevet

Til ShitDiddelyDo :)

GOD JUL OG GODT NYTTÅR :)

Hilsen og klem fra

Skrevet

Til ShitDiddelyDo :)

GOD JUL OG GODT NYTTÅR :)

Hilsen og klem fra

Tusen takk, aaaltså.

Skrevet

Jeg følger deg på pilsen utendørs. :-)

Definitivt mer fornuft enn planter. :)

Skrevet

Men det går vel litt på det samme da - å unne seg noe som en liker. Jeg liker verken øl eller røyk, så jeg syns det er bedre med blomster og ett fotbad :)

Jepp. Samme greia. Det er snakk om å unne seg noe en liker. :)

Skrevet

Jepp. Samme greia. Det er snakk om å unne seg noe en liker. :)

Ja, men da skjønner du vel at jeg ikke trenger å bli mere "blue" av å kjøpe blomster til meg selv da. Det er ikke så ofte jeg gjør det fordi jeg har en dårlig dag, men det hender.

Ellers syns jeg det er hyggelig å pynte med litt blomster friske blomster innimellom, og må som regel kjøpe dem selv. :)

Skrevet

Ja, men da skjønner du vel at jeg ikke trenger å bli mere "blue" av å kjøpe blomster til meg selv da. Det er ikke så ofte jeg gjør det fordi jeg har en dårlig dag, men det hender.

Ellers syns jeg det er hyggelig å pynte med litt blomster friske blomster innimellom, og må som regel kjøpe dem selv. :)

Joda, fra ditt ståsted kan jeg forstå det. Fra mitt, derimot, hvor blomster kun er ubetydelig vissvass man i et svakt øyeblikk kan kjøpe til et kvinnfolk fordi hun liker meningsløst vissvass, er det litt vanskligere å forstå. :)

Takke meg til å kjøpe en dvd-film. :)

Skrevet

Joda, fra ditt ståsted kan jeg forstå det. Fra mitt, derimot, hvor blomster kun er ubetydelig vissvass man i et svakt øyeblikk kan kjøpe til et kvinnfolk fordi hun liker meningsløst vissvass, er det litt vanskligere å forstå. :)

Hehe - så du har dine svake øyeblikk innimellom altså ;)

Joda - en dvd hadde vært et godt alternativ, men først måtte jeg fått meg både en større tv og dvd-spiller. Jeg er dårlig utstyrt på det området, må dra på besøk for å se film, eller kino da :)

Skrevet

Men et hjem helt blottet for vissvass -er DET koselig da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...