ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hehe - så du har dine svake øyeblikk innimellom altså Joda - en dvd hadde vært et godt alternativ, men først måtte jeg fått meg både en større tv og dvd-spiller. Jeg er dårlig utstyrt på det området, må dra på besøk for å se film, eller kino da Du får legge penga du legger i blomster i en dvd-spiller. Og nei: Jeg har faktisk aldri kjøpt en eneste blomst til en kjæreste. Men jeg har ved et par anledninger vært litt sent ute med bursdagsgaver før venninners bursdagsfester, og derfor løpt innom Esso og kjøpt blomster og konfekt. Utrolig nok har det slått an. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Du får legge penga du legger i blomster i en dvd-spiller. Og nei: Jeg har faktisk aldri kjøpt en eneste blomst til en kjæreste. Men jeg har ved et par anledninger vært litt sent ute med bursdagsgaver før venninners bursdagsfester, og derfor løpt innom Esso og kjøpt blomster og konfekt. Utrolig nok har det slått an. Joda, det kunne jeg gjort, men trenger egentlig ny tv først - og jeg har lyst på flatskjerm - men det er vanskelig å spare gitt - alltid noe annet å bruke penger på Og - jeg bruker ikke sååå mye penger på blomster asså JA, er det ikke rart hvor lite som skal til for å glede oss kvinner i blandt (blomster og konfekt fra esso...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.