Gå til innhold

Unskyld :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var nok flere som ble sjokkert over tanken på at det skulle være mulig å ta McLoud for å være Keinstein ;)

Sikkert.

Vel.. Nå logger jeg av og tar meg en tur ut i RL. Jeg får jo mer pepper her enn katta.

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

38

• flisa

6

• McLoud

4

• DarkPink

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1165754511' post='3428108]

Jeg bare spurte. Jeg synes ikke det er så rart at jeg forvekslet de. Det innlegget der kunne lett ha blitt skrevet av Keinstein.

OK. Innlegget kanskje, men vi kjenner da keinstein og McLoud så godt at vi ikke kan mistenke dem for å være den samme likevel - eller? :o)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1165753714' post='3428092]

He he..Ja, det er nesten imponerende!

Hehe. Det uttrykket var jammen godt, ja.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1165753532' post='3428086]

He he..Jeg visste at det var noe med deg og di sålene ;)

Mine slankesåler er kjent over hele DOL.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1165754717' post='3428118]

Å herregud som dere tar av! Beklager at jeg trodde det et så tåpelig innlegg kunne blitt skreve at keinstein.

hehe - jeg tar ikke av :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1165754717' post='3428118]

Å herregud som dere tar av! Beklager at jeg trodde det et så tåpelig innlegg kunne blitt skreve at keinstein.

Så morsomt, uansett hvor irritert du er i et innlegg, så ser man det ikke pga smilefjeset i navnet ditt. Jeg tenker at du smiler etter hver kommentar liksom, og så er du egentlig sinnaaa =)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1165754837' post='3428122]

Sikkert.

Vel.. Nå logger jeg av og tar meg en tur ut i RL. Jeg får jo mer pepper her enn katta.

hehe - ingen er sint eller noe - - men det ble liksom som å sammenligne Mor Teresa og Bin Laden - - no offence :)

Skrevet

Så morsomt, uansett hvor irritert du er i et innlegg, så ser man det ikke pga smilefjeset i navnet ditt. Jeg tenker at du smiler etter hver kommentar liksom, og så er du egentlig sinnaaa =)

Ja . - sånn tenkte jeg også - trodde hun lo av hele greia jeg - at hun liksom hadde selvironi.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg trodde også først at hun bare spøkte når hun spurte McLoud om han var Keinstein, helt til jeg så at hun begrunnet det i et annet innlegg.

Lett å la seg lure av den smileyen i nicket.

Skrevet

Ja . - sånn tenkte jeg også - trodde hun lo av hele greia jeg - at hun liksom hadde selvironi.

Hehe. Hadde sikkert blitt litt furten jeg også hvis det var meg =)

Skrevet

Jeg trodde også først at hun bare spøkte når hun spurte McLoud om han var Keinstein, helt til jeg så at hun begrunnet det i et annet innlegg.

Ja! Jeg begynte å lese innleggene uten å se på nicket, og da bare: oj, hun er jo irritert på ekte =s

Skrevet

Jeg blir veldig sjeldent sint, så jeg synes smilefjeset passer :)

Og det jeg spurte McLoud om var ikke vondt ment.

Skrevet

OK. Innlegget kanskje, men vi kjenner da keinstein og McLoud så godt at vi ikke kan mistenke dem for å være den samme likevel - eller? :o)

Jeg bare begynte og lure

Skrevet

hehe - ingen er sint eller noe - - men det ble liksom som å sammenligne Mor Teresa og Bin Laden - - no offence :)

Dere kjenner de sikkert bedre enn meg.

Skrevet

Det var ikke vondt ment i allfall. Trodde dere kjente meg bedre enn som så

Skrevet

Jeg ler hele tiden :)

Skrevet

Hehe. Det uttrykket var jammen godt, ja.

Jeg glimter til :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1165758422' post='3428187]

Dere kjenner de sikkert bedre enn meg.

Ja - det slo meg også :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1165758523' post='3428190]

Jeg ler hele tiden :)

High five!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...