Gå til innhold

Hvem er rockeren?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Iggy Pop er da ikke så kraftig. Han er spinkel som få andre. Scenesterk - greit nok, men han har ikke noe i nærheten av den tyrenakken der.

"I dag har vi likegodt blandet en ur-rocker med en sjarmerende talentløs fotballspiller. Hvem er de? "

Jo, det er nok Iggy. Cobain er det iallefall ikke.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Iggy Pop og Michael Stype (R.E.M.), tror jeg.

Det er definitivt ikke Michael Stipe, i så fall har de gjort mer enn å blande ham med Iggy (hvis det er Iggy da..) Og som noen påpeker, Stipe er ikke akkurat noen fotballspiller. Må i så fall være på bedriftslaget til R.E.M.

Gjest this is a signature
Skrevet

Det er definitivt ikke Michael Stipe, i så fall har de gjort mer enn å blande ham med Iggy (hvis det er Iggy da..) Og som noen påpeker, Stipe er ikke akkurat noen fotballspiller. Må i så fall være på bedriftslaget til R.E.M.

Haha..Jeg har allerede respondert på den..;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fatter ikke hvorfor så mange av dere ser Iggy i han der.

Men jeg er enig med citoyen. Kurt Cobain er en av dem.

Nei, det må være Iggy. Cobain rakk vel ikke å få så mange rynker rundt øynene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...