Gjest this is a signature Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Iggy Pop er da ikke så kraftig. Han er spinkel som få andre. Scenesterk - greit nok, men han har ikke noe i nærheten av den tyrenakken der. "I dag har vi likegodt blandet en ur-rocker med en sjarmerende talentløs fotballspiller. Hvem er de? " Jo, det er nok Iggy. Cobain er det iallefall ikke. 0 Siter
tonie Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Fatter ikke hvorfor så mange av dere ser Iggy i han der. Men jeg er enig med citoyen. Kurt Cobain er en av dem. Synes du ikke det ligner? :-)Se her: http://www.starpulse.com/Music/Pop,_Iggy/gallery/IGGYPOPVR2/ 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Iggy Pop og Michael Stype (R.E.M.), tror jeg. Det er definitivt ikke Michael Stipe, i så fall har de gjort mer enn å blande ham med Iggy (hvis det er Iggy da..) Og som noen påpeker, Stipe er ikke akkurat noen fotballspiller. Må i så fall være på bedriftslaget til R.E.M. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Det er definitivt ikke Michael Stipe, i så fall har de gjort mer enn å blande ham med Iggy (hvis det er Iggy da..) Og som noen påpeker, Stipe er ikke akkurat noen fotballspiller. Må i så fall være på bedriftslaget til R.E.M. Haha..Jeg har allerede respondert på den..;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Fatter ikke hvorfor så mange av dere ser Iggy i han der. Men jeg er enig med citoyen. Kurt Cobain er en av dem. Nei, det må være Iggy. Cobain rakk vel ikke å få så mange rynker rundt øynene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Synes du ikke det ligner? :-)Se her: http://www.starpulse.com/Music/Pop,_Iggy/gallery/IGGYPOPVR2/ Jo, ok. Der lignet han. Men jeg synes ikke det bildet av Iggy ligner på Iggy. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.