Gå til innhold

Gleder dere vel litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha, makrell i tomat da kanskje, nam nam ;)

Men kåman a! Han rocker jo!! ;)

Hverfall bedre enn Arnold!

Gå se Over the Top! Kjempe fin film ! :)

"Gå se Over the Top! Kjempe fin film ! :)"

Det er åpenbart at du går på meget, meget sterke medikamenter.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• streker paa veggen..!

13

• ShitDiddelyDo

8

• flisa

6

• lalala1365380457

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

haha, makrell i tomat da kanskje, nam nam ;)

Men kåman a! Han rocker jo!! ;)

Hverfall bedre enn Arnold!

Gå se Over the Top! Kjempe fin film ! :)

Hverken Arnold eller Sly er mine førstevalg når jeg skal se film, for meg stiller de i samme talentløse gate. Det finnes så utrolig mange bra filmer, hvorfor i alle dager skal jeg da plage meg selv med to timer med en skuespiller som bare irriterer meg eller gjør meg småflau på hans vegne?

Det er så veldig mange skuespillere jeg virkelig liker og nikoser meg med, så da velger jeg bort de jeg ikke liker. Selv Copland syns jeg Sly ødela, og den skal jo liksom ikke være så verst.

:-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han gjør ting på sinn egen måte og det står det respekt av ! Man kjenner igjen en Stalone film lissom! ;)

Det er kanskje der det største problemet hans ligger? :-D

streker paa veggen..!
Skrevet

Det er kanskje der det største problemet hans ligger? :-D

Nei nei nei, langt ifra!

Det er ikke så B som vanndam film, men likevel enkelt og så forutsigbart at det er behagelig! ;)

streker paa veggen..!
Skrevet

"Gå se Over the Top! Kjempe fin film ! :)"

Det er åpenbart at du går på meget, meget sterke medikamenter.

Men hallo! Det er jo en film om armbrytning, lastebil kjøring og for ikke nevne en fars jakt på og få hans sønn til og respektere ham!

Hva er det og ikke like med en film som det? Og nå tenker jeg spessielt på lastebil kjøring delen!

Men dere likte vel ikke COBRA heller dere...!

Fra IMDB :: "Tagline: Crime is the disease. Meet the Cure."

^_^

streker paa veggen..!
Skrevet

Hverken Arnold eller Sly er mine førstevalg når jeg skal se film, for meg stiller de i samme talentløse gate. Det finnes så utrolig mange bra filmer, hvorfor i alle dager skal jeg da plage meg selv med to timer med en skuespiller som bare irriterer meg eller gjør meg småflau på hans vegne?

Det er så veldig mange skuespillere jeg virkelig liker og nikoser meg med, så da velger jeg bort de jeg ikke liker. Selv Copland syns jeg Sly ødela, og den skal jo liksom ikke være så verst.

Nei, du må få velge selv! :)

Men synes det er fælt at dere ikke liker ham altså...!

Jeg kommer faktisk ikke på en eneste skuespiller jeg ikke liker så, klarer vel ikke helt sette meg inn i det..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei nei nei, langt ifra!

Det er ikke så B som vanndam film, men likevel enkelt og så forutsigbart at det er behagelig! ;)

Å ja, der har du en til i samme gate, den godeste Jean Claude! Og Steven Seagal, så skulle de fleste superskuespillerene være nevnt!

Skrevet

Men hallo! Det er jo en film om armbrytning, lastebil kjøring og for ikke nevne en fars jakt på og få hans sønn til og respektere ham!

Hva er det og ikke like med en film som det? Og nå tenker jeg spessielt på lastebil kjøring delen!

Men dere likte vel ikke COBRA heller dere...!

Fra IMDB :: "Tagline: Crime is the disease. Meet the Cure."

^_^

Jeg elsket Cobra da jeg var 12.

Men nå? Nei. Det er søppel på laveste nivå.

streker paa veggen..!
Skrevet

Å ja, der har du en til i samme gate, den godeste Jean Claude! Og Steven Seagal, så skulle de fleste superskuespillerene være nevnt!

Steven! ja, lol, han hadde jeg glemt..

Han er litt kul da ;)

Bare så kjipt at han må brekke nakken på ALLE han møter (og bestemoren dems) :o

streker paa veggen..!
Skrevet

Jeg elsket Cobra da jeg var 12.

Men nå? Nei. Det er søppel på laveste nivå.

hehe... :)

okay,okay Jeg skal ikke prøve og forsvare Cobra engang.. ;)

Men, jeg synes det er godt med en Stalone film i ny og nè !

Skrevet

Jeg gleder meg!! *rekker opp hånden*

Syns Rocky er stas jeg! Trenger ikke være bra for å være underholdende. Dessuten er det masse nostalgi og barndomsminner involvert :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Steven! ja, lol, han hadde jeg glemt..

Han er litt kul da ;)

Bare så kjipt at han må brekke nakken på ALLE han møter (og bestemoren dems) :o

Egentlig er det vel ikke stuerent å si det, men gubben i huset digger filmer med Steven Seagal. Ikke for det, jeg kan jo ikke klandres for hans dårlige smak. :-)

Skrevet

hehe... :)

okay,okay Jeg skal ikke prøve og forsvare Cobra engang.. ;)

Men, jeg synes det er godt med en Stalone film i ny og nè !

Trenger ikke alltid kvalitet jeg heller, og enkelte ganger er hjernedød filmføde helt ok, men akkurat Stallone blir litt i overkant for min del. :)

Skrevet

Er jo en del av hvem han er jo, digger stemmen og litt sløve måten han prater på jeg.

Synes han fungerer helt allright som skuespiller på film også ! :)

*dukker under bordet* i fare for bløtkakekasting ;)

Sitter sammen med deg under bordet jeg .)

Skrevet

Trenger ikke alltid kvalitet jeg heller, og enkelte ganger er hjernedød filmføde helt ok, men akkurat Stallone blir litt i overkant for min del. :)

Snobb blitt du jo! ;D

Skrevet

Nei nei nei, langt ifra!

Van Damm er DEILIG

Skrevet

Snobb blitt du jo! ;D

Nope. Trives bare med kvalitet.

Derfor slakter jeg naturligvis elendig film som Cobra, elendig musikk som mer eller mindre hele VG-lista og elendig litteratur som Anne Holt og co. :)

Er ikke snobb. Bare kvalitetsbevisst. :)

Skrevet

Jeg er definitivt ikke en en Rocky-fan...Så for meg spiller det ingen rolle.

Skrevet

Nope. Trives bare med kvalitet.

Derfor slakter jeg naturligvis elendig film som Cobra, elendig musikk som mer eller mindre hele VG-lista og elendig litteratur som Anne Holt og co. :)

Er ikke snobb. Bare kvalitetsbevisst. :)

olalala!

Skrevet

Nope, jeg har absolutt ingen planer om å se den filmen. Jeg liker ikke Rocky og jeg liker ikke Stallone.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...