Gå til innhold

Lavbudsjettsjul! Tips til julegaver og billig julemat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rema 1000 har fine og bilige jule/engleservietter til 10 kroner som kanskje kan brukes til julegaver..

Pepperkaker koster gjerne 10 kr for en halv kilo..

Flere tips for en fattig jul?

Skrevet

Handle i Sverige om mulig.

I gave kan du male acryler på lerret - kjøpt på Europris.

First Price og Eurshopper har sikkert surkål og andre typiske juleting.

Skrevet

Jeg har sett ICA ofte har tilbud på ribbe til 29kr kg.

Og når det gjelder gaver kan du jo gjøre som mange andre her inne gjør - bake julekaker/lage brente mandler, helle dem på syltetøyglass og ha et rødt bånd rundt. Jeg synes det er en koseligere gave enn å gi bort servieter.

Gjest Lykke til!
Skrevet

Gå på Max og handle! Jeg kjøpte for det meste lys og servietter til folk og det kosta meg fra 18-40 kr pr. gave. De har også masse annet fint til max. 50 kr.

Du finner siden deres på: www.max-norge.no

Skrevet

Jeg tenkte på deg og de geniale 20-kroners gavene da jeg kom over en ting i går som jeg faktisk kjøpte i gave til meg selv: Et "tårn" bestående av tre bokser, med kartnåler i den øverste, fargede solide strikker i den neste og binders i alskens farger i den nederste. Fin gave til kontorfolk!

Og prisen? 20 kroner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...