Gå til innhold

Bilde av kjekk mann på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg det?

Helst litt muskuløs og sexy..

Skal ha som bakgrunnsbilde. Finner bare homobilder og litt 80-talls bilder.

Skal ha som bakgrunnsbilde på dataen. :)

Gjest Bare å søke
Skrevet

*Hehe* Jeg likte spesielt godt nr. 2 fra høyre på øverste linje. ;o)

likte han som er nr 1 på andre linje jeg :)

Skrevet

likte han som er nr 1 på andre linje jeg :)

Hvilket bilde som kommer på hvilken linje avhenger i stor grad av skjermoppløsningen (og om man har nettleseren i fullt vindu).

Så det som er nr. 1 på andre linje hos deg, er kanskje det som er det borteste på 1. linje hos meg.

Skrevet

Hvilket bilde som kommer på hvilken linje avhenger i stor grad av skjermoppløsningen (og om man har nettleseren i fullt vindu).

Så det som er nr. 1 på andre linje hos deg, er kanskje det som er det borteste på 1. linje hos meg.

åja.. beklager da

Skrevet

skulle ikke si noe til lillemus da? sa jo akkurat det samme..

Skrevet

åja.. beklager da

Trenger ikke beklage, bare nevner at det ikke er så lett å vite om vi snakker om samme bildet jeg :)

Gjest MiaMariaa
Skrevet

skulle ikke si noe til lillemus da? sa jo akkurat det samme..

"skulle ikke si noe til lillemus da? sa jo akkurat det samme.."

Djeeez, hvor gammel er du egentlig?

Skrevet

"skulle ikke si noe til lillemus da? sa jo akkurat det samme.."

Djeeez, hvor gammel er du egentlig?

har ikke noe med saken å gjøre. men jeg får jo alltid en kommentar når jeg skriver noe. men samme det..

Skrevet

Trenger ikke beklage, bare nevner at det ikke er så lett å vite om vi snakker om samme bildet jeg :)

ok :) tenkte ikke så langt jeg. hehe

Gjest MiaMariaa
Skrevet

har ikke noe med saken å gjøre. men jeg får jo alltid en kommentar når jeg skriver noe. men samme det..

"men jeg får jo alltid en kommentar når jeg skriver noe"

Hehe, det er vel det som er poenget med hele DOL?

Skrevet

Hver gang jeg søker på goolge etter kjekk mann så kommer det alltid opp lenker til..... tja hva var det igjen....?

Skrevet

"men jeg får jo alltid en kommentar når jeg skriver noe"

Hehe, det er vel det som er poenget med hele DOL?

hehe, ja sant det :)

Skrevet

Som regel er det jeg som får en eller annen etter meg med beskjed om at jeg skriver bare hjernetomme innlegg. :o) Andre som skriver akkurat det samme får ingen sånne kommentarer så denne gangen slapp jeg unna.

Skrevet

Som regel er det jeg som får en eller annen etter meg med beskjed om at jeg skriver bare hjernetomme innlegg. :o) Andre som skriver akkurat det samme får ingen sånne kommentarer så denne gangen slapp jeg unna.

hehe ikke sant :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...