ludda Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 har fått p-pille cerazette hos legen,så har vært og hentet ut en pakke når eg va på besøk hos søstra mi,så vise det seg at når eg kom heim finner eg ikkje pakningsvedlegget,så det eg lure på er...kan eg begynne me en pille idag,eller må eg begynne en bestemt dag i mnd? noen som veit en en plass på nettet dær pakningsvedlegget står??? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Du skal ta første pille første dag av neste mens. 0 Siter
zupernova Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/ så søker du bare på Cerazette i feltet der det står søketekst ) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 For å vera sikker frå første dag, må du begynne første mens dag :-) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har nettopp hentet ut Cerazette, og der sto det at for å være sikker fra dag 1, må de tas 1. menstruasjonsdag. Du kan også begynne mellom 2. og 5. mensdag, men da må du benytte annen prevasjon den første uka i tillegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.