Mary Poppins Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg skal kjøpe meg ny blender, for den jeg har har blitt så dårlig. Kan noen anbefale en god blender? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en sånn med "tapping" sånn som denne: http://www.kenwoodworld.com/uk/product_detail.php?cat=266&id=198 Den skal hovedsaklig brukes til å lage smoothies. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Den har jeg og må si jeg er fornøyd. Det er veldig praktisk med den tappen, men det kan også være en ulempe i forhold til renholdet. Men nå har ikke jeg særlig stor erfaring med andre blendere. Den lager i alle fall smoothies som den skal. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg ønsker meg veldig veldig veldig den fra kitchenaid. MEN den er gruelig mye dyrere enn kenwood sin. Men det anbefales, utifra det jeg har lest meg til, at det er glasskolbe og ikke plast. Og så må motoren være sterk nok da. Kan jo hende du får lyst på frozen daquris til sommeren ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.