Gå til innhold

Blåste dere bort?

Anbefalte innlegg

kakki1365380609
Skrevet

Huset står enda. Var en sur fornøyelse å gå ned i veien med søppelspannet i går kveld :o( koselig inne ja, men ungene var redde selv om en skulle tro de hadde vennet seg til det nå etter halvannen måned med drittvær.

Skrevet

Huset står enda. Var en sur fornøyelse å gå ned i veien med søppelspannet i går kveld :o( koselig inne ja, men ungene var redde selv om en skulle tro de hadde vennet seg til det nå etter halvannen måned med drittvær.

Til og med jeg er litt skjelven i slikt vær. Vinduene buler innover og regnet pisker så hardt at jeg tror det vil eksplodere...Så jeg har vært våken i natt og passet vinduer...

*gjesp*

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg måtte søke dekning et annet sted i byen i hele natt, kom ikke hjem fordi det var for mye vind! Kommet akkurat hjem nå, heldigvis var ikke huset borte:-). Nei da, jeg har sovet trygt og godt i senga mi i hele natt, selv om det blåser helt enormt og regner på kryss og tvers! Men begynner å avta nå!

Skrevet

Her blåser det ganske bra. Jeg ser tretopper som beveger seg heftig. Ellers har natta vært rolig. Vi er ikke spesielt plaget av vind her, fordi vi ligger i skjul bak en topp.

kakki1365380609
Skrevet

Til og med jeg er litt skjelven i slikt vær. Vinduene buler innover og regnet pisker så hardt at jeg tror det vil eksplodere...Så jeg har vært våken i natt og passet vinduer...

*gjesp*

he he, vi har en selvsnekret bod utenfor som vi bare har ventet på skal flakse avgårde. Like spennende å sjekke hver morgen :o)

Skrevet

he he, vi har en selvsnekret bod utenfor som vi bare har ventet på skal flakse avgårde. Like spennende å sjekke hver morgen :o)

hehe det fyker sikkert når dåke minst ventar det hehe

Skrevet

Huff da, håper ikke naboene får den i fanget...

Skrevet

Huff da, håper ikke naboene får den i fanget...

neida, det går nok fint skal du sjå :-)

Skrevet

Ja, jeg har blåst bort - og jeg har ikke funnet meg selv ennå ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg har blåst bort - og jeg har ikke funnet meg selv ennå ;-)

Du får si i fra om dolern'e skal stille opp med manngard og finne deg igjen ;-)

Skrevet

Du får si i fra om dolern'e skal stille opp med manngard og finne deg igjen ;-)

Det skal jeg gjøre ;-))

Skrevet

Joda, huset står og vi også :)

Men nå i kveld er det tilbake igjen, og vi som endelig skulle fått hengt opp 50 m. julelys i et meeeeeget høyt tre :(

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Joda, huset står og vi også :)

Men nå i kveld er det tilbake igjen, og vi som endelig skulle fått hengt opp 50 m. julelys i et meeeeeget høyt tre :(

Det er nok best at dere venter med å lyse opp, da.

Skrevet

Her er det mildt og fint og ingen vind. Bare litt regn av og til. Dere bor på feil sted :P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1165857294' post='3429983]

Her er det mildt og fint og ingen vind. Bare litt regn av og til. Dere bor på feil sted :P

Det har ikke blåst noe hos meg, men det har vært ille mange andre steder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...