Gå til innhold

Dette likte jeg ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nettopp innom kontoret til gubben...et helt vanlig kort besøk da vi jobber på samme området...

Han var innom på internett en tur...vi så på noe sammen.

Da vi hadde sett ferdig,skulle jeg til å gå...

Han trykker seg ut av internetten...og mail-lista hans dukker opp.

Han var veldig rask å slå av PC`n...Det ble veldig viktig at jeg skulle dra...

På bakgrunn av alt for mye tull og løgner fra hans side,så spurte jeg han rett ut om han brukte å få "utrygge" mailer.

Neida,-det brukte han ikke...

sa han...og så var det viktig at jeg kom meg ut...Sint ble han også...

Men tvilen sitter i magen...nettopp på grunn av alle løgnene og alt det tullet hans...

Hva mener du om denne magefølelsen?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

7

• Mary Poppins

4

• Atene

2

• ylvali1365381015

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ville stolt på magefølelsen min. Jeg synes det virker som han skjuler noe for deg. Hadde det vært meg, hadde jeg laget et helvete og forlangt å se på maillista. Hadde ikke gjort det ellers, men hadde han vært som det der hadde jeg skrudd på alle tenner.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg tror magefølelsen din er til å stole på.

Om ikke annet reagerer vel de fleste på sånne plutselige stemningsskifter, unnvikende svar osv.

Har han løyet for deg flere ganger før er det jo ikke rart at du er skeptisk. Og da bør han jo også skjønne at du trenger å bli beroliget og heller samarbeide enn å bli trassig og sint...

Skrevet

Jeg ville stolt på magefølelsen min. Jeg synes det virker som han skjuler noe for deg. Hadde det vært meg, hadde jeg laget et helvete og forlangt å se på maillista. Hadde ikke gjort det ellers, men hadde han vært som det der hadde jeg skrudd på alle tenner.

Jeg sa til han at hvis han ikke hadde noe å skjule,så kom han til å vise meg mail-lista...

Men da han ble enda sintere og irritert...

Skrevet

Jeg tror magefølelsen din er til å stole på.

Om ikke annet reagerer vel de fleste på sånne plutselige stemningsskifter, unnvikende svar osv.

Har han løyet for deg flere ganger før er det jo ikke rart at du er skeptisk. Og da bør han jo også skjønne at du trenger å bli beroliget og heller samarbeide enn å bli trassig og sint...

Jeg prøver gang på gang å bygge opp tillitten til han...

Det er vanskelig når jeg får en negativ respons fra han på noe jeg føler meg utrygg på...

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg prøver gang på gang å bygge opp tillitten til han...

Det er vanskelig når jeg får en negativ respons fra han på noe jeg føler meg utrygg på...

Det skjønner jeg godt.

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok ikke kunnet dy meg for å snoke litt. Er klar over at det ikke er korrekt oppførsel, men nytter det ikke å snakke med ham og du stadig opplever ham som avvisende og hemmelighetsfull, står du jo helt maktesløs...

Skrevet

Jeg skjønner deg godt.

Men husk hvilken tid på året det er, da. Kanskje han bestiller julegaver over nett?

Skrevet

Jeg skjønner deg godt.

Men husk hvilken tid på året det er, da. Kanskje han bestiller julegaver over nett?

Får han mailer fordi han bestiller over nettet?

Skrevet

Jeg sa til han at hvis han ikke hadde noe å skjule,så kom han til å vise meg mail-lista...

Men da han ble enda sintere og irritert...

Da virker det mest som han har noe å skjule, men prøver å dekke over det ved å la sinnet gå utover deg som faktisk nevnte det.

Skrevet

Da virker det mest som han har noe å skjule, men prøver å dekke over det ved å la sinnet gå utover deg som faktisk nevnte det.

Magefølelsen min sier dette også...

Skrevet

Får han mailer fordi han bestiller over nettet?

Det kan man få, ja.

Jeg har innkurven min full av julegavekommunikasjon for tiden.

Skrevet

Magefølelsen min sier dette også...

Da synes jeg du brude konfrontere han med dette ganske snart. Det er ikke bra å være i et forhold der man føler at man blir gått bak ryggen på.

Skrevet

Det kan man få, ja.

Jeg har innkurven min full av julegavekommunikasjon for tiden.

Han var å kjøpte gave til meg i forrige uke...i en butikk...

Skrevet

Han var å kjøpte gave til meg i forrige uke...i en butikk...

Kanskje du er så heldig å få flere ;)

Skrevet

Da synes jeg du brude konfrontere han med dette ganske snart. Det er ikke bra å være i et forhold der man føler at man blir gått bak ryggen på.

Jeg tror jeg må ta opp at jeg ble urolig pga responsen hans,-og at jeg trenger å bygge opp tillitten til han...

Skrevet

Kanskje du er så heldig å få flere ;)

Nei...han har sagt han var ferdig med meg...og han er ikke av den som gir flere pakker...Han ser helst å slippe å kjøpe/gi gaver...

Gjest Tror jeg...
Skrevet

Har ikke mannen din noe å skjule, så kunne du vel få sett mail-listen hans da....?

Men forklar ham at du blir usikker når han oppførere seg sånn, at det er vondt for deg å gå rundt å føle deg usikker, og at du derfor vil se mailene.

Hadde en periode med gubben her hvor han hadde tlf-sex med jenter fra sånne veldig dyre nr. Tlf var med ham overalt, til og med om han bare skulle på do en aaldri så liten tur... Jeg ble skeptisk, og bad om å få se. Han reagerte selvfølgelig på samme måte som din mann, men det hjalp lite her i gården...

Han fikk streng beskjed om å ringe telenor å bestille seg logg fra tlf, _mens_ jeg satt å hørte på, men da kom selvfølgelig alt frem. Nå får jeg lov til å sjekke tlf hans når jeg skulle ønske, men heldigvis har jeg ikke kommet i den situasjonen at jeg har følt at jeg måtte igjen. Nå reiser han gjerne på butikken uten tlf til og med...

Han kan selvfølgelig slette unna, men isåfall ville jeg jo sett det på regningene hans som har blitt minimale...

Men jeg ville ikke slått meg til ro med at det sikkert ikke var noe, med en sånn oppførsel. Synes igrunn den forteller like mye som en evt logg ville gjordt...

Ønsker deg lykke til, og håper du kommer til bunns i dette.

Skrevet

Jeg tror jeg må ta opp at jeg ble urolig pga responsen hans,-og at jeg trenger å bygge opp tillitten til han...

Var jeg deg, ville jeg nok tatt opp reaksjonen hans og magefølelsen din at du tror han har noe å skjule. Det er jo egentlig det du lurer på.

Skrevet

Nei...han har sagt han var ferdig med meg...og han er ikke av den som gir flere pakker...Han ser helst å slippe å kjøpe/gi gaver...

Min mann får heller ikke se jobbemailene mine - vi jobber ofte med konfidensielle saker.

Skrevet

Min mann får heller ikke se jobbemailene mine - vi jobber ofte med konfidensielle saker.

Jeg hadde ikke trengt å lese mailene...Tror ikke jeg har ville gjort det heller...

Det jeg har trengt,-har vært at han ikke brydde seg med det at jeg spurte...og at han med positiv respons har ønsket å vise meg lista si...

På den måten har jeg kunnet bygd opp tillitten...med positiv respons fra han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...