Gå til innhold

Dette likte jeg ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner deg godt.

Men husk hvilken tid på året det er, da. Kanskje han bestiller julegaver over nett?

Julegave-teorien var det første jeg tenkte på også ;-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

7

• Mary Poppins

4

• Atene

2

• ylvali1365381015

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det hadde nok gått opp noen varselslamper hos meg ja, ettersom du har hatt grunner til å ikke stole på han før.

Jeg ser flere skriver at du bør spørre ham om å få se innboksen hans når ham kommer hjem, men alt som evnt var "farlig" der er såklart slettet nå.

Skrevet

Julegave-teorien var det første jeg tenkte på også ;-)

Gubben vet at jeg prøver å bygge opp tillitten til han...da har han jo bare kunnet sagt at han har noen julegavegreier på lur...

Han har desperat mye å bygge opp,-og da er det også litt naturlig at han responderer litt betryggende...mener nå jeg da...

Skrevet

Det hadde nok gått opp noen varselslamper hos meg ja, ettersom du har hatt grunner til å ikke stole på han før.

Jeg ser flere skriver at du bør spørre ham om å få se innboksen hans når ham kommer hjem, men alt som evnt var "farlig" der er såklart slettet nå.

Jeg har ikke tenkt å få se mail-boksen hans igjen...

Og spør han om jeg vil se den, da er det jo klart at han har slettet hvis det er noe å skjule...

Det kommer jeg selvfølgelig til å si også...

Gjest tror jeg.....
Skrevet

Men det som blir slettet blir jo liggende i søppelbøtta en stund eller?

Skrevet

Forresten, når du sier at du må bygge opp tilliten til han igjen, mener du at han har vært utro mot deg før?

Skrevet

Men det som blir slettet blir jo liggende i søppelbøtta en stund eller?

Man sletter gjerne der også.

Skrevet

Forresten, når du sier at du må bygge opp tilliten til han igjen, mener du at han har vært utro mot deg før?

Han har gjort meg så mye vondt og påfølgene løgner over flere år...at jeg har fått store psykiske sår som jeg prøver å lappe sammen...

Sårene blir revet opp igjen med slike episoder...

Skrevet

Han har gjort meg så mye vondt og påfølgene løgner over flere år...at jeg har fått store psykiske sår som jeg prøver å lappe sammen...

Da skjønner jeg ikke at orker være sammen med han lenger, uavhengig av denne episoden her. Tenk å la en mann du er glad i ødelegge deg psykisk, han fortjener deg ikke!

Skrevet

Hvorfor er du sammen med han egentlig? Veldig enkelt å stille det spørsmålet, og kanskje ikke så lett å svare, men du skjønner sikkert selv at et slikt forhold ikke er sunt. Jeg er heller ikke den som tror på at ting blir bedre etter noe slikt, og særlig ikke når det fortsatt er slike spenninger i forholdet.

Skrevet

Hvorfor er du sammen med han egentlig? Veldig enkelt å stille det spørsmålet, og kanskje ikke så lett å svare, men du skjønner sikkert selv at et slikt forhold ikke er sunt. Jeg er heller ikke den som tror på at ting blir bedre etter noe slikt, og særlig ikke når det fortsatt er slike spenninger i forholdet.

Huff...jeg vet dette...men jeg er tross alt gla` i han...

Har jeg ikke sett forbedringer på han underveis,-så hadde jeg måttet gått...

Skrevet

Da skjønner jeg ikke at orker være sammen med han lenger, uavhengig av denne episoden her. Tenk å la en mann du er glad i ødelegge deg psykisk, han fortjener deg ikke!

Skrevet

Jeg synes det virker ganske svidd likevel. Du ødelegger deg selv virker det som, men dette vet du selvsagt best selv. Du må finne ut av dette synes jeg, ellers ender det bare med at du blir mer og mer ødelagt.

Skrevet

Jeg synes det virker ganske svidd likevel. Du ødelegger deg selv virker det som, men dette vet du selvsagt best selv. Du må finne ut av dette synes jeg, ellers ender det bare med at du blir mer og mer ødelagt.

Jeg har utsatt og utsatt "fristen" på at det skal gå bedre/jeg skal få det bedre...

Kanskje jeg skal bare begynne å "drite" i alt?

Skrevet

Jeg har utsatt og utsatt "fristen" på at det skal gå bedre/jeg skal få det bedre...

Kanskje jeg skal bare begynne å "drite" i alt?

Det er ikke min avgjørelse å ta, men jeg ville nok vurdert situasjonen kraftig.

Skrevet

Det er ikke min avgjørelse å ta, men jeg ville nok vurdert situasjonen kraftig.

Huff...jeg vet at det er bare meg det kommer an på...

streker paa veggen..!
Skrevet

Kanskje en venn av ham hadde sendt ham et snuskette bilde som han ikke ville at du skulle tenke så mye på :)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg hadde fått samme magefølelsen som du fikk. Hva var det der som du ikke kunne få se liksom? Det burde du kanskje funnet ut av.

Men muligens er det ikke noe farlig i det hele tatt. Men en bør jo som sagt finne ut litt mer

Gjest uten nick nå for anledningen
Skrevet

Det er akkurat som at det er jeg selv som skulle ha skrevet innlegget ditt!!

Men forskjellen er at jeg er nå ute av forholdet. Jeg var så psykiskk nede p.g.a. min samboer at jeg ikke greide å tenke klart. Han hadde ikke vært utro, men han løy og løy. Spesielt om chatting, sms flørt og lignende i perioder. Det knakk meg ned.

Jeg gjentok for meg selv "jeg ser forbedringer jo, er jo så glad i han, har vært så mange år sammen med han, det blir så vanskelig å starte på nytt alene... osv osv"

Tipper på du sier akkurat samme tingene til deg selv? Kanskje tenker du til og med at det er din feil at han lyver? At du er en slik person at det ikke er annet å vente at han er slik?

Jeg må bare si. Kom deg vekk fra han om han ikke spiller med rene kort. JA du er glad i han. Men vær for guds skyld glad i deg selv også. Jeg brukte opp seks år av mitt liv med en mann som var en "light versjon" av mannen din. Nå er jeg ute av det og jeg greier det jammen meg veldig bra!!

Vær glad i deg selv. Ikke la deg bryte ytterligere ned om han ikke spiller med åpne kort denne gangen. Og jeg skal love deg en sak. JEG VET inderlig godt hvordan det er å ha den grusomme magefølelsen du sitter med nå. Det er som en låsning i magen som omtrent stopper pusten i blant.

Lykke til

Skrevet

Lytt til magefølelsen. Du sier du har fått mye tull og løgner fra hans side før, og da er du naturlig nok på vakt. Snakk ut med ham. Og la ham ikke gå på julebord alene :) (før du vet sikkert at det ikke er noe tull)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...