Gå til innhold

Dette likte jeg ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest hele tråden, og elvom det er et relativt "enkelt" svar, så ville jeg sagt takk og farvel. Når en mann har gitt deg så store sår som du nevner, så er du nødt til å stille deg selv spørsmålet om hvorfor du er sammen med ham fortsatt? 1) Er det fordi du oppriktig talt er gla i ham og han er like gla i deg -med andre ord, dere har det godt sammen?

2) Er det av gammel vane og frkt for å bli alene?

Jeg tror, utifra det du sier at joda, DU er gla i ham men du er også redd for å bli alene. Er han virkelig like gla i deg, slik som han har såret deg? Kanskje du må innse de harde fakta?

Jeg vet ikke. Forhold kan være komplisert, men jeg ville gått mange runder nå på om jeg ønsket være i dette forhldet mer.... Tenk deg om, vennen! Jeg liker ikke menn som trenger skjule noe for den de er gla i.

Selv har jeg blitt enormt såret av en type før. Han gjorde alt mulig dritt, men jeg valgte bli - i håpom at det ville bli bedre. Alt ble gradvis verre. Er i dag gift med en fantastisk mann som har bygget meg opp igjen og som jeg stoler 100% på...

Tenk deg om, sier jeg...tenk deg om nå. Lykke, lykke til...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

7

• Mary Poppins

4

• Atene

2

• ylvali1365381015

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...