Gjest forelsket_j Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg er en jente på 16 år som får 3 mnd siden traff en gutt som jeg ble kjæreste med. Han er 17 år. Jeg syntes det er lett å kjøpe julegaver til mine guttevenner, men til kjæresten blir det noe annet. Noen tips? Han driver ikke med noe sports greier. 0 Siter
Gjest sniken Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 En god parfyme, cd, boxershorts, fin genser/skjorte, bok om noe han intersserer seg for, massasjeolje som han kan bruke på deg..hehe...eller med en lapp som sier at du skal gi ham kroppsmassasje i en time f.eks... 0 Siter
Gjest du altså Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 En god parfyme, cd, boxershorts, fin genser/skjorte, bok om noe han intersserer seg for, massasjeolje som han kan bruke på deg..hehe...eller med en lapp som sier at du skal gi ham kroppsmassasje i en time f.eks... Hun er bare 16, så massasjeolje og slikt bør de vel vente med. 0 Siter
Gjest sniken Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hun er bare 16, så massasjeolje og slikt bør de vel vente med. Sant nok, gikk litt fort i svingen her. For all del, jeg er den siste som skal oppfordre til slikt!!! Huff skammer meg nå...Forelsket jente på16, ikke kjøp olje, finn på noe annet! ) Hva med en dvd? Eller et spill til datan? 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Gratulerer med kjæreste ) Hva med å kjøpe han en cd av noe musikk han liker? Eller kanskje noen kule t-skjorter eller lignende som han kan bruke. 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 morsomt:) jeg ble sammen med min kjære da jeg var 16 og han 17. husker til og med hva vi ga hverandre i julegave for første gang! jeg ga han ett guttesmykke. en sånn firkant i gull med en fordypning i. den var ikke så stor (80mm x 1cm) jeg fikk gravert inn navnet (tre forbokstavene i navnene hans) og fødselsdatoen på baksiden. sammen med den fikk han en lyseblå Russel Atletic genser. *mimring* genseren har sagt godnatt,men smykket bruker han ennda;) 8år senere:) 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 og tommy hilfigher parfymen!! det er begynnerfasen og da er alt viktig,særlig detaljene;) han vil nok bli glad for alt du gir han skal du se:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.