Gå til innhold

Julegave til kjæresten? hjeeelp

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket_j
Skrevet

Jeg er en jente på 16 år som får 3 mnd siden traff en gutt som jeg ble kjæreste med. Han er 17 år. Jeg syntes det er lett å kjøpe julegaver til mine guttevenner, men til kjæresten blir det noe annet. Noen tips? Han driver ikke med noe sports greier.

Skrevet

En god parfyme, cd, boxershorts, fin genser/skjorte, bok om noe han intersserer seg for, massasjeolje som han kan bruke på deg..hehe...eller med en lapp som sier at du skal gi ham kroppsmassasje i en time f.eks...

Gjest du altså
Skrevet

En god parfyme, cd, boxershorts, fin genser/skjorte, bok om noe han intersserer seg for, massasjeolje som han kan bruke på deg..hehe...eller med en lapp som sier at du skal gi ham kroppsmassasje i en time f.eks...

Hun er bare 16, så massasjeolje og slikt bør de vel vente med.

Skrevet

Hun er bare 16, så massasjeolje og slikt bør de vel vente med.

Sant nok, gikk litt fort i svingen her. For all del, jeg er den siste som skal oppfordre til slikt!!! Huff skammer meg nå...Forelsket jente på16, ikke kjøp olje, finn på noe annet! :))

Hva med en dvd? Eller et spill til datan?

Gjest Humlepungen
Skrevet

Gratulerer med kjæreste :o)

Hva med å kjøpe han en cd av noe musikk han liker? Eller kanskje noen kule t-skjorter eller lignende som han kan bruke.

Gjest The one and only
Skrevet

morsomt:)

jeg ble sammen med min kjære da jeg var 16 og han 17.

husker til og med hva vi ga hverandre i julegave for første gang!

jeg ga han ett guttesmykke.

en sånn firkant i gull med en fordypning i.

den var ikke så stor (80mm x 1cm)

jeg fikk gravert inn navnet (tre forbokstavene i navnene hans) og fødselsdatoen på baksiden.

sammen med den fikk han en lyseblå Russel Atletic genser.

*mimring*

genseren har sagt godnatt,men smykket bruker han ennda;)

8år senere:)

Gjest The one and only
Skrevet

og tommy hilfigher parfymen!!

det er begynnerfasen og da er alt viktig,særlig detaljene;)

han vil nok bli glad for alt du gir han skal du se:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...