Gjest jeppsk Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 har kjøpt en halterneck kjole, men har ikke råd til unbra for øyeblikket... noen som har prøvd halterneck bh'er som de selger på H&M??? de hadde en svart til 129 kr. gir de noe push i det hele tatt?? 0 Siter
Mañana Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har den fra HM. Den har ikke push-up effekt og ikke regulerbar nakkestrop, jeg ville kjøpt en annen... 0 Siter
villee Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har en fra Lindex som er helt topp! Den pusher ikke så mye, men de fins sikkert de også! Kostet rundt 200 kr. og har holdt i mange år 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har den fra HM. Den har ikke push-up effekt og ikke regulerbar nakkestrop, jeg ville kjøpt en annen... takk for svar kjøpte en på H&M idag. den har regulerbar nakkestropp, og gir litt push up effekt... helt ok, bruker det ikke så ofte, så det går nok bra ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.