Gå til innhold

Trøste ei venninne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som sliter veldig psykisk for tida. Nokon som har nokre fine meldingar på mobilen som de gjerne vil dele?

Tenkte eg skulle sende henne ei fin melding på mobilen ikveld, etter den fine telefon samtalen me hadde :-)

Skrevet

Synes heller du skal skrive en personlig hilsen og nevne den fine telefonsamtalen dere hadde.

Kan hende du finner et fint dikt eller noe sånt, men de meldingene "alle" driver og sende til hverandre blir for overfladiske og "enkle". Men det er nå min mening da:)

Skrevet

Som sheba sier: En personlig melding er tingen.

En "hvis et kyss var som en snøstorm skulle jeg sendt deg et snøfnugg"-type melding, patetiske som de er, kan sannsynligvis få det til å bikke seriøst over for et hvert tenkende menneske som sliter.

Du går altså for noe personlig.

For øvrig er vel en hyggelig telefon å foretrekke framfor noen tegn på telefonen.

Skrevet

Som sheba sier: En personlig melding er tingen.

En "hvis et kyss var som en snøstorm skulle jeg sendt deg et snøfnugg"-type melding, patetiske som de er, kan sannsynligvis få det til å bikke seriøst over for et hvert tenkende menneske som sliter.

Du går altså for noe personlig.

For øvrig er vel en hyggelig telefon å foretrekke framfor noen tegn på telefonen.

Ja, det er jo heilt sant :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...