Gå til innhold

Julehilsen til en som behandler meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går til en fysioterapeut som jeg er veldig glad i og har siste gang før jul på torsdag. Bør jeg ha med en liten oppmerksomhet. Jeg blir litt flau av slikt nemlig. I tilfelle jeg "bør", er det noen som har gode forslag til meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest ChiengMai
Skrevet

hva mener du med _glad_i_ i denne sammenhengen? Jeg syns ikke det er passende med gave til en som en går til behandling hos så fremst vedkommende ikke fra før av er en god venn eller familie.

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg syns ikke du "bør", som at du må, men om du vil, ville jeg gitt en blomsterbukett.

Vennlig hilsen

Skrevet

Det er ikke noe du _bør_, men om du selv ønsker det kan du gi en liten juleblomst eller konfekt. Noe som ikke er altfor personlig og setter behandleren i forlegenhet....

Skrevet

hva mener du med _glad_i_ i denne sammenhengen? Jeg syns ikke det er passende med gave til en som en går til behandling hos så fremst vedkommende ikke fra før av er en god venn eller familie.

Glad i henne fordi hun hjelper meg og er et fint menneske...

Skrevet

Jeg ga en liten akvarell med bilde av en kjerring som hadde surra seg helt bort i alt apperaturet de har hos fysio'n :) De ble så glad så - - så det bildet står på disken der enda.

Skrevet

Jeg ga en liten akvarell med bilde av en kjerring som hadde surra seg helt bort i alt apperaturet de har hos fysio'n :) De ble så glad så - - så det bildet står på disken der enda.

:) Den var jo søt og "uskyldig".

Gjest noe lite
Skrevet

Jeg skulle gi en pakke te i dag, men så glemte jeg den hjemme.

Ørkenvandreren
Skrevet

Han får betalt for jobben - det får holde mener jeg. Og ikke forventer han noe mer heller.

Skrevet

Han får betalt for jobben - det får holde mener jeg. Og ikke forventer han noe mer heller.

Det var også det jeg lurte på. Om de forventer noe?

Det er ikke naturlig for meg, men siden jeg liker henne så godt vil jeg ikke at hun skulle tenke at det var rart jeg ikke hadde med meg noe..

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har også tenkt litt på det der, jeg går til fysioterapeut, og hun er så hyggelig at jeg vurderer å gi henne en liten oppmerksomhet.

Det går jo an å bare gi et julekort, da? Tror jeg vil føle det litt flaut om jeg gir noen "gave", selv om det sikkert er koselig for henne å få.

Skrevet

De forventer ingenting - det er jo jobben deres! Men ett år, det var vel det året poden ble hjerteoperert siste gangen kanskje?, ga vi et fint julekort og en flaske vin til våre kardiologer på St. Olavs og en liten ting til kontaktsykepleieren vår også. De ble veldig glade alle tre. :o)

Skrevet

For meg ville det aldri vøært nturlig å gi gave til noen behandler.

Min kusine strikket genser til en psykiater (el.l.) som behandlet henne da hun var innlagt, og som hun senere var til behandling hos av og til.

Skrevet

Hvis jeg har lyst til å vise at jeg setter pris på noen som jeg vanligvis ikke gir gaver til, har jeg gjerne gitt en liten boks med hjemmelagede småkaker.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Glad i henne fordi hun hjelper meg og er et fint menneske...

Nå har jeg hørt med en svigerinne som er fysioterapet og en som er kiropraktor. Svaret fra begge er entydig: Nei, takk!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå har jeg hørt med en svigerinne som er fysioterapet og en som er kiropraktor. Svaret fra begge er entydig: Nei, takk!

Det glemte jeg å få med at de svarte:

Et kort eller en blomst til de ansatte på klinikken _sammen_ er derimot OK og veldig koselig. men altså ikke noe personlig. Som kiropraktoren sa, da blir ho bare beklemt, for henne er det en jobb og ho er hyggelig mot alle. :-)

Skrevet

Det glemte jeg å få med at de svarte:

Et kort eller en blomst til de ansatte på klinikken _sammen_ er derimot OK og veldig koselig. men altså ikke noe personlig. Som kiropraktoren sa, da blir ho bare beklemt, for henne er det en jobb og ho er hyggelig mot alle. :-)

Ja, forstår det. Er enig. Men hadde jo ikke tenkt på noe veldig personlig uansett. Men nå tror jeg at jeg dropper det. Og det føles riktig det og.

Takk!

:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, forstår det. Er enig. Men hadde jo ikke tenkt på noe veldig personlig uansett. Men nå tror jeg at jeg dropper det. Og det føles riktig det og.

Takk!

:)

En gave blir gjerne personlig uansett, selv en konfekteske plukka opp på super'n kan bli en personlig gave.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...