macika Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 For en stund siden traff jeg en ny mann. Er alene mor for to fine gutter.Han fortalte meg at han har kreft men var under behandling. For 1 mnd siden fikk vi beskjed at ingenting hjelper. I dag fikk han beskjed at det er full spredning og at han ikke har lenge igjen. Dette er ikke lett for noen av oss. Ikke minst for barna mine. Hva kan jeg gjøre for å spare de mest mulig? Han har ingen egen familie som er tilstedet. Håper noen kan gi meg råd.Kansje ett tlf nr jeg kan ringe (oslo) MVH meg 0 Siter
Gjest Anonym akkurat nå Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Du kan prøve å ta kontakt med KSLB på Ullevål. De har som deloppgave å informere / hjelpe familier hvor en av partene er uhelbedlig syke. Dette er vell et tilbud til de som tilhører denne helseregionen, men riksen oh radium har nok også detsamme tilbudet. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hva med å ringe Kreftlinjen?. http://www.kreftforeningen.no/raad_og_veiledning/kreftlinjen/kreftlinjen_1970 Håper du kan få råd og støtte her. tenker på... 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hvis du ønsker generell informasjon, kan du kanskje henvende deg til Kreftforeningen (på tlf eller nett), kontakte Hospice Lovisenberg, Fransikushjelpen eller senter for lindrende behandling på Ullevål sykehus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.