Gå til innhold

så kvalm når jeg får mensen, er det normalt?

Anbefalte innlegg

Gjest så kvalm i mine røde uker
Skrevet

de siste årene har jeg blitt så kvalm hver gang mensen kommer. orker ikke å spise for jeg må bare spy etterpå igen, eller jeg blir enda mere kvalm. etter tre fire dager går kvalmen over.

Er dette vanlig?

Gjest her også
Skrevet

Jeg har det slik jeg også, så det er i alle fall ikke helt uvanlig.

Skrevet

Sånn hender det jeg også blir. Det er egentlig greit, for jeg spiser som en gris de to dagene før. Dessuten blir jeg av og til forferdelig deppa.

Skrevet

Jepp. slik blir jeg også. Jeg tolker det dithen at det er krampene i livmoren som får kvalmen til å komme.

Blir også "løs" i magen samtidig, som om disse krampene virker på tarmene også.

Har alltid satt det i sammenheng med at når disse krampenen starter ved en fødsel skal magen tømmes før man føder. (normal automatikk fra fødselforløp)

Kan også få sånne symptomer når jeg har eggløsning. Syns alle disse symptomene er blitt sterkere nå som jeg ikke bruker prevensjon. (har født tre ganger)

Skrevet

Jeg blir også kvalm, og får løs mage. Ikke så mye vondt, bare innimellom. Vet ikke hvor "normalt" det er, men det bryr ikke kroppen min seg om iallefall.. ;)

Gjest så kvalm i mine røde uker
Skrevet

Jepp. slik blir jeg også. Jeg tolker det dithen at det er krampene i livmoren som får kvalmen til å komme.

Blir også "løs" i magen samtidig, som om disse krampene virker på tarmene også.

Har alltid satt det i sammenheng med at når disse krampenen starter ved en fødsel skal magen tømmes før man føder. (normal automatikk fra fødselforløp)

Kan også få sånne symptomer når jeg har eggløsning. Syns alle disse symptomene er blitt sterkere nå som jeg ikke bruker prevensjon. (har født tre ganger)

Har brukt prevensjon en stund nå. Men har måttet slutte med p-piller pga bivirkninger. Kan det være at jeg er enda mer kvalm nå som jeg ikke har brukt p-piller på lenge?.

Uansett, det er noe herk ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...