Gjest så kvalm i mine røde uker Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 de siste årene har jeg blitt så kvalm hver gang mensen kommer. orker ikke å spise for jeg må bare spy etterpå igen, eller jeg blir enda mere kvalm. etter tre fire dager går kvalmen over. Er dette vanlig? 0 Siter
Gjest her også Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har det slik jeg også, så det er i alle fall ikke helt uvanlig. 0 Siter
Moraki Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Sånn hender det jeg også blir. Det er egentlig greit, for jeg spiser som en gris de to dagene før. Dessuten blir jeg av og til forferdelig deppa. 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 tja..vet ikkeom det er vanlig, men blir kvalm selv.. 0 Siter
alwaysme Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jepp. slik blir jeg også. Jeg tolker det dithen at det er krampene i livmoren som får kvalmen til å komme. Blir også "løs" i magen samtidig, som om disse krampene virker på tarmene også. Har alltid satt det i sammenheng med at når disse krampenen starter ved en fødsel skal magen tømmes før man føder. (normal automatikk fra fødselforløp) Kan også få sånne symptomer når jeg har eggløsning. Syns alle disse symptomene er blitt sterkere nå som jeg ikke bruker prevensjon. (har født tre ganger) 0 Siter
songbirdy Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg blir også kvalm, og får løs mage. Ikke så mye vondt, bare innimellom. Vet ikke hvor "normalt" det er, men det bryr ikke kroppen min seg om iallefall.. 0 Siter
Gjest så kvalm i mine røde uker Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jepp. slik blir jeg også. Jeg tolker det dithen at det er krampene i livmoren som får kvalmen til å komme. Blir også "løs" i magen samtidig, som om disse krampene virker på tarmene også. Har alltid satt det i sammenheng med at når disse krampenen starter ved en fødsel skal magen tømmes før man føder. (normal automatikk fra fødselforløp) Kan også få sånne symptomer når jeg har eggløsning. Syns alle disse symptomene er blitt sterkere nå som jeg ikke bruker prevensjon. (har født tre ganger) Har brukt prevensjon en stund nå. Men har måttet slutte med p-piller pga bivirkninger. Kan det være at jeg er enda mer kvalm nå som jeg ikke har brukt p-piller på lenge?. Uansett, det er noe herk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.