Gå til innhold

unbra bh

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

noen som har prøvd disse?

Hvordan funket de og hvilken størrelse er du?

Selv er jeg 75 d og lurer på om de holder på plass en d cup

Skrevet

Bla deg en side eller to tilbake så er det i alle fall minst en lang tråd om akkurat det.

Skrevet

Bla deg en side eller to tilbake så er det i alle fall minst en lang tråd om akkurat det.

Eller tjue :P

Skrevet

Jeg lette jeg, og fant ikke noe om dette... Er selv interessert pga bh-størrelse 70D :-)

Skrevet

Jeg lette jeg, og fant ikke noe om dette... Er selv interessert pga bh-størrelse 70D :-)

Så stor tror jeg ikke du finner i unbra..? Man skal nemlig ha en størrelse større i unbra enn vanlig bh.

lalala1365380457
Skrevet

Så stor tror jeg ikke du finner i unbra..? Man skal nemlig ha en størrelse større i unbra enn vanlig bh.

kun om man er over 80 rundt!

lalala1365380457
Skrevet

bruker 70E og kjøpte D cup fra unbra. Funker fint, men nå har jeg veldig faste pupper som ikke henger noe etter en brystreduksjon i fjor..

lalala1365380457
Skrevet

De selger Dcup i allefall den i silikon, hudfarget. Bruker 70E og kjøpte Dcupen (etter å ha mailet unbra på forhånd og fått beskjed om å sende tilbake om den skulle bli for liten).. Den er litt liten i skåla, men når jeg får på en stram topp/kjole utenpå så vises det ikke.. Når dette er sagt, så er ikke puppene mine veldig påvirket av tyngdekraften (unbra skrev at de ikke anbefalte bh'en for tunge byster) da jeg utførte brystreduksjon med brystløft for ca to år siden..

Skrevet

75 D skal visstnok funke.

jeg har 80 D og den var altfor liten (og jeg har faste pupper, er ikke det, men den var bare ikke stor nok :P)

men 75 D er nok grensen. Mulig det blir for liten. Du kan jo prøve, koster ikke så mye å sende tilbake :-)

Den var digg å klemme på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...