Gå til innhold

Julegave til pappa..???

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Hva kjøper dere?? Det er samme problemet hvert år... Gave til pappa er alltid så vanskelig.. Pappa er "kun" interessert i sin hage og sine blomster. Å kjøpe klær eller lignende nytter ikke. Bøker har han utrolig mye av og musikk hører han på radio...

Forslag????

Skrevet

Jeg kjøper vin i en fin vineske, eller spekemat feks et fenalår. Enklest når de drikker eller spiser opp gavene, og ikke fyller opp skuffer og skap...

:o)

Skrevet

Den ene søstra mi og jeg spleiser på ei spekeskinke og noen juleøl til papsen i år - blir nok suksess tenker jeg! :o) Ikke fyller det opp i skuffer og skap heller.

Skrevet

Gavekort på plantasjen er gull verdt for han tenker jeg ;)

Skrevet

Våre foreldre samler i et pent juleservice...(Christmas Village) og det er så greit...Da blir det enkelt å kjøte gaver :-)

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe Cappelens naturhåndbøker til min far. Hver bok har ett tema, f eks ville vekster, blomster, fugler, sopp, edelstener, insekter, trær.

punky brewster
Skrevet

en dvd med oluf, gavekort på fotterapi og sjokolade. Det får iallefall min

Skrevet

Biletter til noe? Teater,revy,konsert?

Jeg har kjøpt billetter til revyen til øystein sunde til pappa :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...