Nyttårsjenta' Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hva kjøper dere?? Det er samme problemet hvert år... Gave til pappa er alltid så vanskelig.. Pappa er "kun" interessert i sin hage og sine blomster. Å kjøpe klær eller lignende nytter ikke. Bøker har han utrolig mye av og musikk hører han på radio... Forslag???? 0 Siter
erin Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg kjøper vin i en fin vineske, eller spekemat feks et fenalår. Enklest når de drikker eller spiser opp gavene, og ikke fyller opp skuffer og skap... ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Den ene søstra mi og jeg spleiser på ei spekeskinke og noen juleøl til papsen i år - blir nok suksess tenker jeg! ) Ikke fyller det opp i skuffer og skap heller. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Gavekort på plantasjen er gull verdt for han tenker jeg 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Gi han en grønnsakshage: http://www.gaversomforandrerverden.no/home/gift.aspx?id=3&name=gronnsakshage 0 Siter
Gjest enkelt Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Våre foreldre samler i et pent juleservice...(Christmas Village) og det er så greit...Da blir det enkelt å kjøte gaver :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg pleier å kjøpe Cappelens naturhåndbøker til min far. Hver bok har ett tema, f eks ville vekster, blomster, fugler, sopp, edelstener, insekter, trær. 0 Siter
punky brewster Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 en dvd med oluf, gavekort på fotterapi og sjokolade. Det får iallefall min 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Gi han en grønnsakshage: http://www.gaversomforandrerverden.no/home/gift.aspx?id=3&name=gronnsakshage Kjempegod idé synes nå jeg! Og forresten Åsemor, takk for tipsene fra deg et annet sted her og... det har ført til at jeg nå har handlet flere gaver hos Kirkens Nødhjelp! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Biletter til noe? Teater,revy,konsert? Jeg har kjøpt billetter til revyen til øystein sunde til pappa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.