Gjest wonderinggirl Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Når kommer nintendo wii ut i butikkene igjen? Fortsatt tomt? 0 Siter
zupernova Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Mest sannsynlig i januar..de fleste er forhåndsbestilt nå før jul, og en del av de som har forhåndsbestilt får de ikke som avtalt heller.. 0 Siter
alida Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Mest sannsynlig i januar..de fleste er forhåndsbestilt nå før jul, og en del av de som har forhåndsbestilt får de ikke som avtalt heller.. Vi har forhåndsbestilt, men har ikke fått den ennå. Aner heller ikke når vi får den. 0 Siter
songbirdy Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Vi har forhåndsbestilt, men har ikke fått den ennå. Aner heller ikke når vi får den. Æsj, vi var i danmark i helgen - og kunne ha kjøpt den der om jeg hadde tenkt meg om.. Får stresse rundt litt til, og se om jeg får tak i noen. Det er forresten ikke alle butikker som tillater forhåndsbestilling. Må møte opp personlig i butikken. Lurt å ringe hver dag og høre om det har komt noe, fikk jeg beskjed om. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.