ekte nick Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg bare har lurt på en ting: Er ikke du førskolelærer, eller barnehagestyrer eller noe sånt? Vet ikke helt hvor jeg så det, men jeg mener du skrev det en plass her, eller blander jeg med en annen? Fint yrke det! Jeg bare lurte som sagt på det bare... 0 Siter
Sør Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hei! Du blander meg nok med en annen, for jeg er en av lederene i en data/industri-bedrift. Med vennlig hilsen 0 Siter
sheba Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hei! Du blander meg nok med en annen, for jeg er en av lederene i en data/industri-bedrift. Med vennlig hilsen se der var du:) ikke mye vi ser til deg for tiden, men alltid hyggelig og se deg her.. har jo sett deg sånn av og til her på dol.. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hei! Du blander meg nok med en annen, for jeg er en av lederene i en data/industri-bedrift. Med vennlig hilsen *klem* savner deg! Er her self bare i perioder,men likevel.... *fortsattgrunnleggende uenig med Soer,men det er uviktig* 0 Siter
Gjest skal Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 *klem* savner deg! Er her self bare i perioder,men likevel.... *fortsattgrunnleggende uenig med Soer,men det er uviktig* Pat har vært der. *vinker* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Pat har vært der. *vinker* fatter ingenting. Inn paa meldinger?: *skuler til webbis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.