Gå til innhold

Dialog forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter et dialog fprum/kristent.Noen tips ?

Helst diskusjonsgrupper hvor mann møtes og har dialog med mennesker ifra forskjellige tros og livsyn,inkl. ateister, agnostikere og søkende menesker :) Noen som er interisert i å delta i slike samtalegrupper?

jeg bare lurer jeg :)

Skrevet

Der er sikkert mange dolere som kunne gitt deg svaret, skulle ønske jeg kunne, men det kan jeg ikke. Håper at en oppgående person kan gjøre det... :-)

Skrevet

Der er sikkert mange dolere som kunne gitt deg svaret, skulle ønske jeg kunne, men det kan jeg ikke. Håper at en oppgående person kan gjøre det... :-)

Skrevet

Hei. Alle er velkommen til å delta å ha samtale, Vi har samtler med alle fra budhister i øst til antroposofer i vest, samt muslimer og andre trosamfunn. Er du interessert?Ingen er dumme nok til å ikke delta, her er det rom for alle

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...