Gjest HNRM Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg leter etter et dialog fprum/kristent.Noen tips ? Helst diskusjonsgrupper hvor mann møtes og har dialog med mennesker ifra forskjellige tros og livsyn,inkl. ateister, agnostikere og søkende menesker Noen som er interisert i å delta i slike samtalegrupper? jeg bare lurer jeg 0 Siter
komlå Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Der er sikkert mange dolere som kunne gitt deg svaret, skulle ønske jeg kunne, men det kan jeg ikke. Håper at en oppgående person kan gjøre det... :-) 0 Siter
komlå Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Der er sikkert mange dolere som kunne gitt deg svaret, skulle ønske jeg kunne, men det kan jeg ikke. Håper at en oppgående person kan gjøre det... :-) 0 Siter
world123 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Der er sikkert mange dolere som kunne gitt deg svaret, skulle ønske jeg kunne, men det kan jeg ikke. Håper at en oppgående person kan gjøre det... :-) Hei. Alle er velkommen til å delta å ha samtale, Vi har samtler med alle fra budhister i øst til antroposofer i vest, samt muslimer og andre trosamfunn. Er du interessert?Ingen er dumme nok til å ikke delta, her er det rom for alle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.