Gå til innhold

Handle via nettet på Spaceworld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handlet noen spill på cdon.com og Spaceworld.

Cdon har jeg handlet på tidligere, synes de er greie å handle hos. Overvåking på varer som er utsolgt. Mailer når alt er pakket og klart, beskjed om dager før det kommer, pakkesporing, ting går fort og greit.

Men Spaceworld er det første gang jeg handler på, via nettet da.

Fikk en mail i dag, "vær med i konkurranse, send sms"

Jeg krysset ikke av for noe reklame ved bestilling, alalikavel fikk jeg altså denne mailen. Mail om pakken/varene har jeg ikke fått.

Noen som har bestillt derfra som har erfaringer å dele?

Hvor lang tid tar det før pakken kommer, opplyser de om sending ol. som cdon? Er de i det hele tatt like "ryddige" når det kommer til stykket?

Gjest anonym denne gang
Skrevet

Ikke bestill fra Spaceworld mer. Du får sikkert varene dine og sånn, det er ikke det, men de er vanvittig dyre og useriøse. For å ta et exempel: Dette er det få som vet om, men i Haugesund (den dagen Elkjøp åpnet) stod ansatte fra Spaceworld klar for å kjøpe opp det billige lageret med playstation2. Elkjøp hadde ikke satt noen begrensninger på hvor mange playstation2 hver person kunne kjøpe. Så Spaceworld kjøpte opp flesteparten og solgte dem for dobbelt så mye i sin egen butikk etterpå! DET kaller jeg useriøs og ulovlig business! På grunn av dette (og en hendelse med en mobiltelefon som ikke fungerte) handler jeg ikke på Spaceworld. Skal du handle på nettet så søker du på http://no.kelkoo.com/ på produktet du vil kjøpe, og bestiller det fra der det er billigst. cdon.no og Spaceworld syns jeg er dyrt!

Skrevet

Ikke bestill fra Spaceworld mer. Du får sikkert varene dine og sånn, det er ikke det, men de er vanvittig dyre og useriøse. For å ta et exempel: Dette er det få som vet om, men i Haugesund (den dagen Elkjøp åpnet) stod ansatte fra Spaceworld klar for å kjøpe opp det billige lageret med playstation2. Elkjøp hadde ikke satt noen begrensninger på hvor mange playstation2 hver person kunne kjøpe. Så Spaceworld kjøpte opp flesteparten og solgte dem for dobbelt så mye i sin egen butikk etterpå! DET kaller jeg useriøs og ulovlig business! På grunn av dette (og en hendelse med en mobiltelefon som ikke fungerte) handler jeg ikke på Spaceworld. Skal du handle på nettet så søker du på http://no.kelkoo.com/ på produktet du vil kjøpe, og bestiller det fra der det er billigst. cdon.no og Spaceworld syns jeg er dyrt!

Ok, takk for tips.

Bestilte fra Cdon.com fordi prisene der var en del lavere enn i butikk (elkjøp) og de to andre spillene jeg skulle ha var ganske rimelige på Spaceworld.

Men jeg har vært heldig kanskje og funnet "mine" ting rimelig akkurat nå?

Ellers når jeg er ute og handler så pleier jeg ikke å handle på Spaceworld, for som du sier så er de ganske dyre.

Cdon synes jeg virker bra hittils, men jeg har vel kanskje vært heldig.

Uansett, hadde fått mail nå når jeg kom hjem fra jobb, pakken er også sendt fra Spaceworld. Det eneste jeg var misfornøyd med var ganske høy fraktkostnad, men det visste jeg jo på forhånd da.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...