Gjest regnlei Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 For tiden er jeg bare sint, trett, lei og skikkelig sur. Merker at jeg raser for hver minste ting selv om jeg tenker at jeg må skjerpe meg så klarer jeg det liksom ikke. Har hørt litt nevnt som høstdeprisjon, lysterapi, homeopati osv i media men har liksom aldri tenkt at det angår meg. Merker at alt regnet sliter på meg, her har det i følge media regnet 45 dager i strekk! Det er bare grått ute og mørkt både når jeg reiser til jobb og hjem igjen. Hvordan få tilbake mitt normale jeg? Noen andre som har det slik? Hva gjør jeg for å komme i bedre humør? Ikke minst få energi og sexlyst tilbake igjen? (har et flott forhold så det er ikke det som er galt) 0 Siter
jeia1365380317 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Bor du i bergen? Isåfall, 75 sammenhengende dager med regn! Ikke rart folk blir deppa! 0 Siter
Speak Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg er også der. Nr. 1 så går jeg ut med en gang det er litt sol. Tar en "røykepause" noen minutter her på jobben, og er ute i helgen uansett hva annet som burde vært gjort. Nr. 2 så hjelper trening. Det gir faktisk overskudd. I år har jeg fortsatt ikke merket noe til vinterdepresjoner enda:-) Nr. 3 bruker jeg et "terapi-lys" nettopp mot dette problemet. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Bor du i Bergen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.