Gjest MISN Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har to Billy bokhyller med glassdører. Der inne har jeg cd- og dvd-plater blant annet og det er ikke så veldig pent å se på. Jeg vil derfor gjerne kjøpe noen type "folie" som man kan sette på glasset for å gjøre att alt ikke vises så godt. Men, jeg aner ikke hvor jeg finner det.. Forslag?? 0 Siter
Aleksia Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Du kan kanskje bytte ut dørene, for Billy har jo også tette dører. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Antagelig billigere å kjøpe to nye dører med frostet glass på Ikea... 0 Siter
Elis31 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Mener at det skal gå ann å kjøpe en maling som etser i glasset, slik at det ser ut som det er frostet. Er ikke sikkert det er så dyrt. Hør på en god farvehandel, eller hobbybutikk. 0 Siter
stromme Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Mener at det skal gå ann å kjøpe en maling som etser i glasset, slik at det ser ut som det er frostet. Er ikke sikkert det er så dyrt. Hør på en god farvehandel, eller hobbybutikk. Decoupage lakk kan bukes til å froste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.