Gå til innhold

Glad i deg...

Anbefalte innlegg

Gjest Glad i deg?
Skrevet

Det slo meg nettopp at det er lenge siden jeg sa "Glad i deg" til mannen min...

Det slo meg like mye om hvorfor det er så lenge siden jeg sa det...

Jeg som sa det ofte...veldig ofte før...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mechilah
Skrevet

Det er viktig...

Jeg sier det ofte til både mann og barn :)

jeia1365380317
Skrevet

Man burde være flinkere til å si slikt til hverandre...

Jeg prøverå si at jeg er "glad i deg" så ofte som mulig, fordi det er så viktig for sevlfølelsen at mann vet noen er gla i enn og ikke er redd/flau over å "rope" det ut til hele verden:)

Spesielt når det kommer til barna mine og barna til søstern min og selvfølgelig til søstern min og :)

Jeg mener det jeg, at er du glad i noen så si det og si det ofte !! Det og at mann er stolt over å få være en del av dem :)

Jeg vet hvor viktig det er å få høre dette når mann vokser opp, fordi hjemme hos oss, satt de ordene langt inne og det slet jeg med langt inn i voksen alder, ja, jeg sliter vel egentlig med det ennå, fordi når noen gir meg et komplimang, tror jeg ikke på dem, det er en innebygt motstand i meg mot folk dom gir meg komplimanger eller sier de er glad i meg, helt automatisk og uten å ville det kommer tanken " hva er det de vil ha av meg nå ?" opp, og derfor har jeg prøvd å bryte denne sirkelen og ser at det virker åsså :)

Det er godt det :)

Nyttårsjenta'
Skrevet

Jeg prøverå si at jeg er "glad i deg" så ofte som mulig, fordi det er så viktig for sevlfølelsen at mann vet noen er gla i enn og ikke er redd/flau over å "rope" det ut til hele verden:)

Spesielt når det kommer til barna mine og barna til søstern min og selvfølgelig til søstern min og :)

Jeg mener det jeg, at er du glad i noen så si det og si det ofte !! Det og at mann er stolt over å få være en del av dem :)

Jeg vet hvor viktig det er å få høre dette når mann vokser opp, fordi hjemme hos oss, satt de ordene langt inne og det slet jeg med langt inn i voksen alder, ja, jeg sliter vel egentlig med det ennå, fordi når noen gir meg et komplimang, tror jeg ikke på dem, det er en innebygt motstand i meg mot folk dom gir meg komplimanger eller sier de er glad i meg, helt automatisk og uten å ville det kommer tanken " hva er det de vil ha av meg nå ?" opp, og derfor har jeg prøvd å bryte denne sirkelen og ser at det virker åsså :)

Det er godt det :)

Oi... Er det meg du skriver om..?? Nei da, men jeg kunne ha skrevet det. Jeg hadde det akkurat likt når jeg var liten og har aldri hørt "Jeg elsker deg" eller "Jeg er glad i deg" fra foreldrene mine. Jeg har fått forholdsvis bra selvtillit idag, men det er takket vare mannen min. Han hørte "Jeg er glad i deg" daglig fra foreldrene sine og han har "lært" meg å ta emot det og si det til andre. Spesielt barna våre - de hører det daglig og jeg er veldig obs på det! :o)

Skrevet

Jeg og..Det er litt vanskelig å bestemme seg for å si det, det må liksom komme av seg selv, og da må situasjonen helst være sånn at man plutselig føler denne "glad i deg"-følelsen..

Skrevet

Jeg sier det hver dag. Både til mann og barn.

Samma her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...