Gå til innhold

Minnepinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hva minnepinne er, men har aldri sett noen og lurer på om jeg kan bruke det.

Jeg har en laptop som jeg ikke bruker så ofte, men er viktig når jeg trenger den. Det er en Dell, med samme program som "bordmodellen" som er en ASUS.

I hvilket "hull" skal en minnepinne i? Og hva koster en vanlig minnepinne?

Skrevet

Minnepinnen skal inn i en usb-port, samme som kabelen til digitalkameraet f.eks.

De koster fra et par hundrelapper og oppover etter hvor stor kapasitet de har.

Skrevet

Minnepinner stikker man inn i en av USB-kontaktene. Det er et symbol ved USB-kontaktene som ser omternt ut som en tre-takket gaffel.

http://files.turbosquid.com/Preview/Content_on_7_20_2005_22_07_16/SPV_USBSymbol001_Thumbnail1.jpgfee06a6a-b4e3-4bde-b22a-0a86b9579ffdLarge.jpg

Pris varierer en del, bl.a. avhengig av minnekapasitet (hvor mange MB den kan romme), samt fra merke til merke og leverandør til leverandør.

Sjekk ut www.mpx.no - www.komplett.no - www.elkjop.no, så får du en ide om ulike modeller til forskjellige priser.

Skrevet

Minnepinner stikker man inn i en av USB-kontaktene. Det er et symbol ved USB-kontaktene som ser omternt ut som en tre-takket gaffel.

http://files.turbosquid.com/Preview/Content_on_7_20_2005_22_07_16/SPV_USBSymbol001_Thumbnail1.jpgfee06a6a-b4e3-4bde-b22a-0a86b9579ffdLarge.jpg

Pris varierer en del, bl.a. avhengig av minnekapasitet (hvor mange MB den kan romme), samt fra merke til merke og leverandør til leverandør.

Sjekk ut www.mpx.no - www.komplett.no - www.elkjop.no, så får du en ide om ulike modeller til forskjellige priser.

Takk og takk. Da skal jeg gi meg det selv til jul.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...