Gå til innhold

Syteinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt syk. Og jeg blir like overrasket hver gang når jeg blir skikkelig forkjøla, at vi kan produsere så mye snørr! Hvor kommer all denne gørra fra? Og den produseres jo så himla kjapt!

Guttungens Cars kleenex er snart brukt opp. Han var snill og donerte de til mammaen som nyser og snørrer med ca 20 sekunders mellomrom.

Huset flyter, kaos over alt. Vaskemaskina burde vært brukt flittig, men jeg har gitt den juleferie ;o)

Jeg har kjøpt ferdige julekort heldigvis, så det er bare noen få jeg trenger og skrive en personlig hilsen på.

Så om noen har lyst, så er det bare komme til meg og vake og pynte til jul. ;o) Jeg kan lokke med masse tax free godteri, og god vin.

Og skulle dere ha litt ekstra energi, vet dere hvor dere kan sende den, så skal dere heller få ett ferdigtrykt julekort tilbake.

*snyter meg*

Skrevet

Føler med deg.

Vi har nettopp hatt to-tre uker med snørr, hoste og slapphet.

Nå er vi friske, og det skal vi forbli lenge!!!!

Avstandsklem fra

Skrevet

Føler med deg.

Vi har nettopp hatt to-tre uker med snørr, hoste og slapphet.

Nå er vi friske, og det skal vi forbli lenge!!!!

Avstandsklem fra

Da skjønner jeg av det blir avstandsklem :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Bortsett fra det med taxfree godteri og julekort så er vi i akkurat samme situasjon nå, du og jeg. Selv har jeg en like syk åtteåring hjemme sammen med meg, og vi er _så_ elendige og dedde i desen begge to.

Skrevet

Bortsett fra det med taxfree godteri og julekort så er vi i akkurat samme situasjon nå, du og jeg. Selv har jeg en like syk åtteåring hjemme sammen med meg, og vi er _så_ elendige og dedde i desen begge to.

God bedring til dere!

Heldigvis er guttungen frisk og rask, håper han holder seg slik.

Er ikke den beste tiden og bli syk på dette, men alt som burde gjøres. Jaja, jula kommer uansett den :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

God bedring til dere!

Heldigvis er guttungen frisk og rask, håper han holder seg slik.

Er ikke den beste tiden og bli syk på dette, men alt som burde gjøres. Jaja, jula kommer uansett den :o)

"God bedring til dere!"

Takk det samme til deg! :-)

"Er ikke den beste tiden og bli syk på dette, men alt som burde gjøres. Jaja, jula kommer uansett den :o)"

Hadde siste eksamen i går, og jeg hadde vel knapt kommet inn døra hjemme før jeg begynte å føle meg tett. Er så typisk!

Alt er oppunder taket her, holder på å kjøre en egen privat kaoskontroll her, så nå er det rot over alt - og null energi til å gjøre noe med det i dag.

Men som du sier, jul blir det jo uansett. Heldigvis. :-)

Skrevet

"God bedring til dere!"

Takk det samme til deg! :-)

"Er ikke den beste tiden og bli syk på dette, men alt som burde gjøres. Jaja, jula kommer uansett den :o)"

Hadde siste eksamen i går, og jeg hadde vel knapt kommet inn døra hjemme før jeg begynte å føle meg tett. Er så typisk!

Alt er oppunder taket her, holder på å kjøre en egen privat kaoskontroll her, så nå er det rot over alt - og null energi til å gjøre noe med det i dag.

Men som du sier, jul blir det jo uansett. Heldigvis. :-)

Det er veldig typisk det der, jeg var akkurat kommet hjem fra en uke på tur, og så pang!

Men det er bedre at det kom nå, enn at turen ble spolert, i ditt tilfelle at eksamenen ble det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er veldig typisk det der, jeg var akkurat kommet hjem fra en uke på tur, og så pang!

Men det er bedre at det kom nå, enn at turen ble spolert, i ditt tilfelle at eksamenen ble det.

"Men det er bedre at det kom nå, enn at turen ble spolert, i ditt tilfelle at eksamenen ble det."

Nåja, akkurat den eksamen ble antakeligvis spolert uansett. :-D Men det var uansett ikke pga helsa, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...