Gå til innhold

Julegave til kjæresten. Tilleggsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal få en D&G klokke som han ønsker seg, men jeg syns det er litt kjedelig med bare èn gave da. Klokka koster rundt 2500 kr så den andre gaven trenger ikke koste så mye. Forslag? Ikke massasje for det får han i kalenderen på julaften ;)

Ikke cd, bok, spill.

Vanskelig..

Skrevet

Ikke helt svar på det du spør om, men når han får en så dyr gave, så synes jeg ikke det er noe som helst kjedelig ved at det bare er en. Han forventer nok ikke noe mer heller :-)

Skrevet

Ikke helt svar på det du spør om, men når han får en så dyr gave, så synes jeg ikke det er noe som helst kjedelig ved at det bare er en. Han forventer nok ikke noe mer heller :-)

Nei han forventer ikke noe mer, og syns klokken er for dyr fra før av, så egentlig ville han ikke ønske seg den. Men så er det meg da, som vil gi litt ekstra ;)

Skrevet

Hva med et gavesett for menn fra esthetique? F.eks så jeg at de hadde Ferrari deo med dusjsåpe, stilig innpakket, og kostet 200kr. En fin tilleggsgave.

Skrevet

Nei han forventer ikke noe mer, og syns klokken er for dyr fra før av, så egentlig ville han ikke ønske seg den. Men så er det meg da, som vil gi litt ekstra ;)

Hva med å gi ham et sett sexy undertøy (til deg). En morsom vri :-)

Skrevet

Hva med et gavesett for menn fra esthetique? F.eks så jeg at de hadde Ferrari deo med dusjsåpe, stilig innpakket, og kostet 200kr. En fin tilleggsgave.

Det hadde vært fint om han kunne brukt det :) Han får utslett av sånne deodoranter.. Hehe.. Lyst til å kjøpe parfyme men det er jo litt dyrere. Han må få seg lolita lempicka snart :) Kjempegod

Skrevet

Hva med å gi ham et sett sexy undertøy (til deg). En morsom vri :-)

Jeg bruker ganske stor cup i bh så må helst i undertøysforretning. Da blir det fort VELDIG dyrt :)

Men ellers hadde det jo vært veldig fint :)

Skrevet

En kul boxer.. Bjørn Borg eller noe. Et abonnement på et blad? Lommelykt, liten radio, flaxlodd, gode hårprodukter fra frisøren..

Skrevet

En kul boxer.. Bjørn Borg eller noe. Et abonnement på et blad? Lommelykt, liten radio, flaxlodd, gode hårprodukter fra frisøren..

Her var det mange gode forslag :=)

Tror kanskje jeg skal kjøpe en liten lommelykt :)Kunne kanskje trenge det.

Skrevet

Helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...