candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Han skal få en D&G klokke som han ønsker seg, men jeg syns det er litt kjedelig med bare èn gave da. Klokka koster rundt 2500 kr så den andre gaven trenger ikke koste så mye. Forslag? Ikke massasje for det får han i kalenderen på julaften Ikke cd, bok, spill. Vanskelig.. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Ikke helt svar på det du spør om, men når han får en så dyr gave, så synes jeg ikke det er noe som helst kjedelig ved at det bare er en. Han forventer nok ikke noe mer heller :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Ikke helt svar på det du spør om, men når han får en så dyr gave, så synes jeg ikke det er noe som helst kjedelig ved at det bare er en. Han forventer nok ikke noe mer heller :-) Nei han forventer ikke noe mer, og syns klokken er for dyr fra før av, så egentlig ville han ikke ønske seg den. Men så er det meg da, som vil gi litt ekstra 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hva med et gavesett for menn fra esthetique? F.eks så jeg at de hadde Ferrari deo med dusjsåpe, stilig innpakket, og kostet 200kr. En fin tilleggsgave. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Nei han forventer ikke noe mer, og syns klokken er for dyr fra før av, så egentlig ville han ikke ønske seg den. Men så er det meg da, som vil gi litt ekstra Hva med å gi ham et sett sexy undertøy (til deg). En morsom vri :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Hva med et gavesett for menn fra esthetique? F.eks så jeg at de hadde Ferrari deo med dusjsåpe, stilig innpakket, og kostet 200kr. En fin tilleggsgave. Det hadde vært fint om han kunne brukt det Han får utslett av sånne deodoranter.. Hehe.. Lyst til å kjøpe parfyme men det er jo litt dyrere. Han må få seg lolita lempicka snart Kjempegod 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Hva med å gi ham et sett sexy undertøy (til deg). En morsom vri :-) Jeg bruker ganske stor cup i bh så må helst i undertøysforretning. Da blir det fort VELDIG dyrt Men ellers hadde det jo vært veldig fint 0 Siter
flowy Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 En kul boxer.. Bjørn Borg eller noe. Et abonnement på et blad? Lommelykt, liten radio, flaxlodd, gode hårprodukter fra frisøren.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 En kul boxer.. Bjørn Borg eller noe. Et abonnement på et blad? Lommelykt, liten radio, flaxlodd, gode hårprodukter fra frisøren.. Her var det mange gode forslag :=) Tror kanskje jeg skal kjøpe en liten lommelykt :)Kunne kanskje trenge det. 0 Siter
Moraki Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Ikke helt svar på det du spør om, men når han får en så dyr gave, så synes jeg ikke det er noe som helst kjedelig ved at det bare er en. Han forventer nok ikke noe mer heller :-) Helt enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.