Gjest som honning Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 jeg er så forelska! Går konstant rundt og smiler og tenker på han og hva jeg kan gjøre for å sjarmere han i senk.... HATER dette her! Sånn rett før eksamen, klarer ikke få med meg en døyt selv om bøkene ligger der foran meg! Istedet for å pugge tenker jeg ut "tilfeldige" situasjoner der vi kan møtes og jeg kan komme med en fantastisk smart&morsom kommentar så han smelter helt for MEG... Særlig at det noengang kommer til å skje!! 0 Siter
Gjest Lundby Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Er dere sammen eller ønsker du kanskje bare at dere var sammen..? Det høres uansett veldig herlig ut! ) KOS DEG OG DRIT I EKSAMEN! ;o) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hehe, herlig!! Kjenner meg godt igjen her ja! Blir vel tynn til jul du nå da, ikke så lett å få i seg mat i den tilstanden. Lykke til! :-) 0 Siter
Gjest som honning Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Er dere sammen eller ønsker du kanskje bare at dere var sammen..? Det høres uansett veldig herlig ut! ) KOS DEG OG DRIT I EKSAMEN! ;o) Vi er ikke sammen nei, men GJETT om jeg kunne ønske vi var det! Lurer bare på hvordan jeg skal få det til... Gjelder vel å være distansert&cool samtidig som man viser at man er interessert.. Er ikke så greit, har erfaring med både å være for distansert (han trodde jeg ikke var interessert og selv om han hadde følelser for meg trodde han det ikke var noe vits i å prøve!!) og for interessert (jagde han bort med altfor mange meldinger og forslag til å møtes..) Er ikke lett dette her! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.