Gjest I I-plan Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Kan koordinatoren feks være primærkontakten din som er vernepleier eller? Hvor skal den som er koordinator jobbe? Kan hun eller han som er vernepleier jobbe feks på et sykehjem og være koordinator utenom eller? 0 Siter
Gjest laila den fjortende Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Koordinator for IP er en ansatt på offentlig kontor, som har en av hovedoppgavene i forhold til pasienten/klienten. Jeg har selv jobbet som koordinator i flere år nå, og jeg jobber i barnevernet. Jeg har noe av hovedoppfølgingen på barnet det gjelder. Tidligere har jeg jobbet på sykehus, og var ogsp der koordinator, fordi jeg hadde svært tett oppfølging av pasienten. Jeg tror ikke en miljøterapeut kan være korrdinator, men jeg er usikker. Har aldri hørt om det. De fleste andre koordinatorer jeg er borti jobber f.eks på sosialkontor, sykehus, barnevern, skole....Så kanskje en vernepleier også kan? Utdannelsen har ikke noe å si, det som betyr noe er arbeidsplass og forhold til den det gjelder...Huff, dette var litt uklart, men iallefall mine erfaringer.. 0 Siter
Gjest Vernepleier Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Den tjenesteytern som har mest med brukeren å gjøre bør vere koordinator for IP. En vernepleier kan godt være koordinator, jeg er det for flere brukere. 0 Siter
soleil Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det blir lagt vekt på brukerens behov/ønske. Det er ikke noe spesifikt krav om utdanning eller arbeidssted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.