keinstein Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg står på jobben på en produksjonslinje som nødhjelp. Rottene løper fram og tilbake på gulvet under paller og reoler. De gjør ikke meg noe men et par andre kolleger er liveredde. Noen meninger? Jobben er på et samlebånd og minner om en galeislaves skjebne. Jeg fikk vondt over alt og har lyst til å gå hjem hele tida. AU! Fullt av skarpe glasskår er det også. Stikker ut overalt. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Har du hørt om arbeidstilsynet? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 I all verden, hva slags jobb er det? Er det lov å jobbe i sånne forhold? 0 Siter
keinstein Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 I all verden, hva slags jobb er det? Er det lov å jobbe i sånne forhold? Det er et veddemål og et lite privat forsøksprosjekt med midlertidig proletarisering. Det blir vanskelig å sutre - etter dette. Dyrt blir det også. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det er et veddemål og et lite privat forsøksprosjekt med midlertidig proletarisering. Det blir vanskelig å sutre - etter dette. Dyrt blir det også. Ganske kortvarig og kanskje :-) 0 Siter
gripp Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det er vel ikke helt vanlig at det kryr av rotter rundt beina på folk, men du har sikkert godt av å teste ut hverdagen til arbeidsfolk. Mange som jobber på gølvet, vet du. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Ganske kortvarig og kanskje :-) Det skulle vare til nyttår, men ... 0 Siter
keinstein Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Det er vel ikke helt vanlig at det kryr av rotter rundt beina på folk, men du har sikkert godt av å teste ut hverdagen til arbeidsfolk. Mange som jobber på gølvet, vet du. Jeg har selv begynt på gølvet, feia det, blitt hundset av svenner og mester. Den gang kjente ingen til mobbing på arbeidsplassen. De mobba nedover, og jobbet seg oppover. Etter at jeg begynte å se etter rotter, så har jeg sett flere og flere. Sloss gjør de også. Her blir jeg ikke lenge. 0 Siter
gripp Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har selv begynt på gølvet, feia det, blitt hundset av svenner og mester. Den gang kjente ingen til mobbing på arbeidsplassen. De mobba nedover, og jobbet seg oppover. Etter at jeg begynte å se etter rotter, så har jeg sett flere og flere. Sloss gjør de også. Her blir jeg ikke lenge. Nei, det er ikke mange andre som blir der lenge heller. Resultatet er selvsagt at det ikke kan produseres noe som helst i dette langre. Vi blir et folk at oljekakser, frisører og sosionomer. Og en dash helsepersonell. Det høres jo greit ut så lenge olja strømmer...håper det varer en tid slik at vi kan seile gjennom tilværelsen som størstepensjonist. 0 Siter
gripp Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Nei, det er ikke mange andre som blir der lenge heller. Resultatet er selvsagt at det ikke kan produseres noe som helst i dette langre. Vi blir et folk at oljekakser, frisører og sosionomer. Og en dash helsepersonell. Det høres jo greit ut så lenge olja strømmer...håper det varer en tid slik at vi kan seile gjennom tilværelsen som størstepensjonist. Oj..i det innlegget hadde et par juleøl satt sine tydelige spor, gitt. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det skulle vare til nyttår, men ... Like så greit å gi seg før det tar helt overhånd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.