Gjest sveipetrollet Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Dette kom jo "veldig overraskende" da... http://www.side2.no/kultur/article833361.ece 0 Siter
flisa Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Rart de vil bo sammen med så grusomme frihetselskende mennsker som oss! 0 Siter
gripp Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Av og til er det morsom å si "hva sa jeg". I denne saken mente jeg å ha skrevet noe i sakens anledning..for over tre år siden. Det går som følger: " Innlegget skrevet av Grip i Åpent forum 20/9-2003 klokken 11:40 -------------------------------------------------------------------------------- Re: Ingen visste hvem bokhandleren var.. Essensen er trolig penger og opphold på humanitært grunnlag. Jeg regner med søknaden foreligger når han har fått gjort unna den mest hektiske møteaktiviteten. - Grip " ... Det eneste overraskende i saken var at det gikk såpass lang tid. Han har jo gått glipp av en hel del trygdeytelser i denne tiden, men han og familien kan jo se fram til vår gavmildhet nå da...Pølse-Hansen tar selvsagt godt i mot på våre vegne. ... Morsomt. 0 Siter
Gjest hva skal de da her? Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Av og til er det morsom å si "hva sa jeg". I denne saken mente jeg å ha skrevet noe i sakens anledning..for over tre år siden. Det går som følger: " Innlegget skrevet av Grip i Åpent forum 20/9-2003 klokken 11:40 -------------------------------------------------------------------------------- Re: Ingen visste hvem bokhandleren var.. Essensen er trolig penger og opphold på humanitært grunnlag. Jeg regner med søknaden foreligger når han har fått gjort unna den mest hektiske møteaktiviteten. - Grip " ... Det eneste overraskende i saken var at det gikk såpass lang tid. Han har jo gått glipp av en hel del trygdeytelser i denne tiden, men han og familien kan jo se fram til vår gavmildhet nå da...Pølse-Hansen tar selvsagt godt i mot på våre vegne. ... Morsomt. Det er ikke så morsomt synes jeg. Jeg blir skikkelig irritert nå! 0 Siter
Gjest amparro.... Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Bombe!!!!!! Den gubben er noe av det kvalmeste jeg kan tenke meg. Pjuuuuke :-/ 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Han kan sikkert få leie et rom hos Krekar. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Han kan sikkert få leie et rom hos Krekar. når jeg leste det du skrev nå, måtte jeg le. den var sikkelig god;)! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.