nafse Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kan disse brukes sammen? Og øker det effekten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøvd dette Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg vil tro at de kan brukes sammen, men klarer ikke å se hva du vil oppnå med det. Uten at jeg vet noe om ditt problem, våger jeg meg til å si at du bør velge Reductil. Den virker på sultsenteret i hjernen og gjør at både matinntak og suget på søtt blir veldig redusert. Det som kanskje blir viktig å passe på, er et lite og regelmessig inntak av mat. Det er lett å la være å spise når en ikke er sulten, men det straffer seg utover kvelden. Jeg har prøvd ut litt og for meg passer det best å ta tabletten 2-3 timer etter frokost. Dette gjør jeg for at suget ikke skal bli for stort på kvelden. Når det gjelder Xenical så har den en direkte utskillelse av ca. 30 % av fett inntaket. Spiser du relativt fettfattig har den liten effekt. Skulle du komme til å spise fet mat gir den store magesmerter og du blir sittende på toalettet mens fettet renner ut bak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maten blir for lettvindt Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg vil tro at de kan brukes sammen, men klarer ikke å se hva du vil oppnå med det. Uten at jeg vet noe om ditt problem, våger jeg meg til å si at du bør velge Reductil. Den virker på sultsenteret i hjernen og gjør at både matinntak og suget på søtt blir veldig redusert. Det som kanskje blir viktig å passe på, er et lite og regelmessig inntak av mat. Det er lett å la være å spise når en ikke er sulten, men det straffer seg utover kvelden. Jeg har prøvd ut litt og for meg passer det best å ta tabletten 2-3 timer etter frokost. Dette gjør jeg for at suget ikke skal bli for stort på kvelden. Når det gjelder Xenical så har den en direkte utskillelse av ca. 30 % av fett inntaket. Spiser du relativt fettfattig har den liten effekt. Skulle du komme til å spise fet mat gir den store magesmerter og du blir sittende på toalettet mens fettet renner ut bak. Jeg har fjernet galleblæra for noen år siden, og da gikk jeg ned en del i vekt. Var faktisk nede i trivselsvekt. Da fikk jeg samme virkning (kroppen tar ikke opp fettet), så jeg kjenner bivirkningene. Likevel var disse overkommelige (for meg). Jeg la derimot fryktelig på meg ved røykeslutt. Og kroppen har gått i balanse ifh til det problemet fjerning av galleblæra medførste, så nå tar kroppen opp fettet like godt som før. Jeg hadde håpet (og trodd) at disse sammen kan øke vektnedgangen? Jeg tenker seriøst på fettsuging, hvis jeg ikke finner noe som tar vekten min kjapt. PS- Ja, jeg vet at man ikke skal gå ned for raskt, og at det er mat og mosjon bla bla bla..Jeg har prvd meg på noen dietter, og trener innimellom (jeg har noen nedturer og da blir det ikke trening). Så jeg vil bare få en kickstart, se resultater. slik at motivasjonen holder. Har aldri hatt problemer med vekt eller trivsel før, men har i det siste blitt veldig fokusert på mine nedturer og det jeg IKKE klarer- har faktisk begynt å trøstespise. Nå må jeg ta tak i dette før det blir et stort problem, og som sagt håper jeg på en liten kickstart. MOTIVASJON hvor er du!?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.